11 kwietnia 2014

Czas Na Weekend


Witajcie, miałam już dziś iść do szkoły ale wczoraj niespodziewanie pojawiła się u mnie gorączka i jednak zostałam w domu. Jednym z dzisiejszych najtrudniejszych zadań było wyjście z łóżka. Po prostu nie mogłam się pozbierać ponieważ byłam osłabiona w dodatku moja poduszka i kołdra krzyczały "zostań tutaj" a w między czasie oglądałam różne dziewczyny na YouTube. Sięgnęłam po kilka tabletek i usnęłam. Teraz już jest o wiele lepiej dlatego zabrałam się za napisanie posta. "Kwiecień plecień" i w tym roku zdecydowanie to powiedzenie się sprawdza - raz słońce, raz deszcz. Ciężko tak naprawdę dobrze się ubrać w taką pogodę aby nie było zimno ani za gorąco. Kiedy leżę tak w łóżku i nie mam nic szczególnego do zrobienia to zazwyczaj przeglądam internet w poszukiwaniu inspiracji. Dziś szukałam słodkości, które jestem w stanie sama wykonać i znalazłam przepis na babeczki. Nigdy jeszcze sama nie robiłam babeczek, zazwyczaj kupowałam te gotowe z pudełka bo zdecydowanie są smaczne i szybkie. Teraz gdy mam wyższe ambicje co do moich poczynań w kuchni szukam i szukam przepisów. To dziwne ale większą frajdę sprawia mi samo przygotowanie ich niż jedzenie.



We wtorek planuję dodać post "24 godziny ze mną", po prostu taką relację z całego mojego dnia wraz ze zdjęciami jak to wszystko u mnie wygląda, coś w stylu "morning/after school routine". Co myślicie o tym?

zapraszam do obserwacji na instagramie: agnieszkajankowska 

24 komentarze:

  1. ja też dziś nie byłam w szkole.
    werweronikalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    A ten post "24 godziny ze mną" to wspaniały pomysł. Mnie przekonałaś.

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam chora ale do szkoły chodziłam sprawdziany ;_;
    .
    Mam prośbę jeśli masz chwilkę i dobre serduszko poklikałabyś w baner i w linki w moim poście staram się o współpracę z firmą sheinside. Jest to dla mnie bardzo ważne :) http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ten post, brzmi ciekawie


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam a teraz jakbyś ty mogła u mnie :)
    Firma rosegal sama do mnie napisała , tak się zaczęła moja współpraca z nią :)
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. My mieliśmy rekolekcje, więc nie byliśmy w szkole tylko w kościele, a potem do domku i odpoczywanko :)
    Czekam na ten post, może być fajny :))
    Pozdrawiam

    roxy-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na posta z relacją z całego dnia!
    Fajne zdjęcia ;3

    >Mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj współczuję choroby. Wszyscy teraz chorują a ja się "wychorowałam" jakiś miesiąc temu i mam nadzieję że ja się nie załapie xD
    Czykam na tego posta "24h ze mną" ;D

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj też spędziłam cały dzień w łóżeczku z tabletkami w ręce ;/
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na wtorkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny mix zdjęć!
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjemny post :) czekam na kolejny, zapowiada się ciekawie ;*

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na postaa :) Powrotu do zdrowia ♥
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na ten post 24 godziny ze mną ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bede czekać na ten nowy post;) śliczne zdięcia
    może zajrzysz do nas?

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia i udanych babeczek :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za takim postem, może okazać sie świetny! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej kochana :)
    A co do pomysłu na post to świetny, z chęcią przeczytam :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na post! Czeekaam :)) Piękne zdjęcia :3

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne rzeczy

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia :) czekam na post 24 godziny ze mną :D
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)