23 czerwca 2014

WRÓCIŁAM

A to zdziwienie! Znów pojawiam się tutaj i mimo tego, że to właśnie mój blog czuję się tutaj dosyć obco. Trzy tygodnie przerwy to wcale nie jest tak mało a przynajmniej nie mało dla mnie. Czerwiec to był jeden z najcięższych miesięcy szkolnych ale sądzę, że nikogo to jakoś specjalnie nie zdziwi. I to właśnie ona sprawiłam, że pojawiła się tutaj taka cisza... nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, prawda? Zbliżają się długo wyczekiwane wakacje co wiąże się z mnóstwem wolnego czasu, nowej energii i słońca z czego ja jak pewnie wielu z Was ogromnie się cieszę! Mnóstwo planów, wyjazdów, spotkań a to wszystko w ciągu dwóch wspaniałych miesięcy ale więcej o tym w kolejnych postach... 

Potargane spodenki w sumie nigdy jakoś szczególnie mnie nie przekonywały ale tego lata większość mojej letniej garderoby stanowią właśnie one i dołączyłam do grona miłośników "rzeczy pogryzionych przez psa".
A dodatkowo masa różnych kolorów zawładnęła moją szafą, która pęka w szwach od nadmiaru ubrań...
ale jeśli uważasz, że nie narzekam na brak ubrań to zdecydowanie się mylisz. Dlaczego tak jest? nie wiem.


szorty - KLIK | bluzka - KLIK

7 komentarzy:

  1. Dobrze że wróciłaś! Szorty cudowne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny outfit, kolor spodenek mega ale jego krój mi sie nie podoba, za bardzo poszarpany.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego tak jest ? Bo jesteś kobietą :D
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, te szory są cudowne no i ta figura :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie spodenki <33 gorąco pozdrawiam, chochoute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wróciłaś. Super szorty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)