11 sierpnia 2014

Moja przyszłosc ?

Jakiś czas temu zostałam zapytana przez jedną z moich czytelniczek, która również jest w klasie humanistycznej co planuję zrobić po liceum i jak wyglądają moje plany na przyszłość. I tak szczerze mówiąc sama nie mam pojęcia co zrobię za te niecałe dwa lata gdy będę musiała podjąć jedną z najważniejszych decyzji mojego życia. Chociaż tak naprawdę już teraz powinnam w jakiś sposób naszkicować sobie to co chciałabym robić w życiu by móc się w tym kierunku kształcić. Wiele ludzi w okół mnie ma już pewne plany... jedni bardziej ambitne, drudzy wybierają prostszą drogę życia a ja? ja jestem gdzieś między nimi. Z pewnością będą to studia... ale jakie? Chciałabym się uczyć tego co naprawdę interesowałoby mnie w stu procentach jednak znając mnie - podejmę decyzję w ostatnim momencie, całkiem spontanicznie ale... co ma być to będzie, prawda?


Pada deszcz... za oknem robi się coraz ciemniej i mam nadzieję, że pogoda wróci do normy by móc się cieszyć ostatnimi tygodniami. Tak, ostatnimi tygodniami wakacji i mimo tego, że nie chcę o tym myśleć to jednak powoli trzeba będzie się z tą myślą oswajać.




sukienka - H&M

16 komentarzy:

  1. Ja mam już zaplanowane co bede robiła po gimnazjum i moze też po technikum.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! ♥ :)
    Bardzo lubię Twojego bloga, fantastycznie go prowadzisz- wpadnij do mnie :*

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć jakiś swój plan na przyszłość - chociaz jego zarys.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post oraz zdjęcia ;*

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też za dwa lata muszę wybrać w jakim kierunku iść dalej (po gimnazjum) :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę musiała wybrać do jakiej szkoły ruszę po gimnazjum. Nie mam żadnych planów, nie wiem co chcę robić. Wiem co mnie interesuje ale to jakoś nie idzie w parze. Piękne zdjęcia,zapraszam na nowy post :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy byłam w twoim wieku to też nie wiedziałam co dalej i wg ale z czasem miałam plany;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się zastanawiałam na jakie studia chciałabym pójść w przyszłości. I nic mnie w sumie nie interesuje, hahaha xD. Jednak rozmyślam o projektowaniu wnętrz.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia <3
    ja mam jeszcze dwa lata na taką decyzję, ale myślałam już trochę nad tym ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! ;* może w następnym poście opiszesz swoje ulubione blogerki/blogerów?

    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo nie wiem co dalej. Chce iść na studia, ale jakie?
    Widzę, że ty też już myślisz o szkole. Niby jeszcze 3 tygodnie do końca wakacji, ale czuję, że zlec to w mgnieniu oka :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie mam jakiś konkretnych planów na przyszłość. Myślę nad tym, żeby pójść w kierunek psychologii, ale nie wiem co z tego będzie.
    I też ubolewam nad tym, że niedługo kończą się wakacje. Trzeba jak najlepiej wykorzystać ten czas.
    Pozdrawiam!

    ulotna-cisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem w klasie humanistycznej a dokładnie w dziennikarskiej i po studiach ( jeszcze nie wiem jakich ) chcę wstąpić do policji :) Chyba że wpadnę na inny pomysł :) Jesteś w klasie humanistyczno- medialnej więc pewnie podobny profil do mojego :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto mieć jakieś plany na przyszłość. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia!!
    zapraszam do mnie :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)