10 sierpnia 2014

Nie taki rower straszny...



W piątek pojechałam do mojej przyjaciółki na rowerze. Po obiedzie całkiem spontanicznie stwierdziłyśmy, że wybierzemy się na przejażdżkę. Pokonałyśmy łącznie 25 kilometrów, w między czasie zyskałam fioletowe siniaki na moich nogach, ranę na palcu i kilka ran na nodze. Sama byłam z siebie dumna ponieważ w ciągu dnia pokonałam 36 kilometrów rowerem. Rower to nie jest zdecydowanie mój ulubiony pojazd aczkolwiek w dobrym towarzystwie nawet nasze uprzedzenia jesteśmy w stanie przezwyciężyć. Gdy wróciłyśmy czułam jakbym nie miała tylnej części ciała, naprawdę...


Wczoraj wczesnym wieczorem wróciłam do domu i byłam już bardzo zmęczona dlatego też post pojawił się dopiero dzisiaj. Ostatnio moim ulubieńcem stały się poszarpane shorty ale o tym już kiedyś wspominałam. Idealnie pasują do luźnych kolorowych, wakacyjnych koszulek z przeróżnymi printami, których jestem miłośniczką.

koszulka - sinsay | shorty - lovelywholesale | sweterek - house

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam rowerowe przejażdżki


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz spodenki i bluzkę :)

    Zapraszam do mnie - sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten sweterek jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te spodenki!ja lubię nawet jeździć na rowerze :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie zauroczył sweterek! Cudny jest :) Rower również dla mnie nie jest ulubionym środkiem transportu, ale w dobrym towarzystwie kilometry same się przejeżdżają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam bardzo lubię rower, zresztą... takie niespodziewane wypady też! Śliczne zdjęcia.
    Dawno mnie tu nie było, a nowy design bloga jest bardzo fajny, w sam raz na tę porę roku.

    modo-maniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wróciłam z przejażdżki rowerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio rozwalilam sobie kolano jeżdżąc na rowerze więc wiem co czujesz :P

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam ten zestaw ! Jest idealny na lato, a zarazem sweterek chroni nas przed zimniejszymi nocami :))
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja teraz na tych wakacjach bardzo często jeżdżę na rowerze z moją kuzynką :d
    śliczne spodenki tez takie lubię ;3
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio polubiłam rower, aczkolwiek moi rodzice właśnie są na "przejażdżce" a ja tym razem wybrałam odpoczynek :)

    u mnie też post o rowerze :)
    maja-maaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja! Dla mnie również rower nie jest ulubionym środkiem transportu. Jednak z dobrym towarzystwem jak najbardziej mogę jechać na przejażdżkę. :)

    Pozdrawiam!

    ulotna-cisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo ale to bardzo lubię jeździć rowerem, nie wiem co bym zrobiła gdybym go nie miała :) teraz szczególnie, bo jak idę na piechotę zaraz a to mnie boli noga, a to mnie but obciera... a rowerem nie ! W lato kocham wycieczki rowerowe i jeżdżę właściwie codziennie (zwłaszcza w te wakacje) dziennie pokonuję kilka, kilkanaście i często kilkadziesiąt kilometrów :) odwiedzam ciekawe miejsca, mam wspomnienia i aktywnie oraz miło spędzam czas z przyjaciółmi oraz wyrabiam formę ! W tym roku nawet zimą jeździłam jak nie było śniegu :) Kocham :DDD
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja. Bardzo ładna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. no co ty! :o ja uwielbiam jeździć na rowerze ^^ no , ale każdy lubi co innego ;))
    śliczne zdjęcia :3
    świetne masz te szorty ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo takie zwyczajne lubię. :) szczególnie z takimi fajnymi koszulkami. :)
    a na rowerze się nawet nie czuje, że tyle kilometrów się robi, dopiero następnego dnia pewne części ciała nam uświadamiają, że jednak sporo ich było. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, taka zwyczajna, ale ma coś w sobie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)