05 sierpnia 2014

Ulubieńcy Lipca 2014

Powoli zbliżamy się do końca pierwszego tygodnia sierpnia co wiąże się z podsumowaniem ulubieńców lipca. Tym razem bardzo łatwo było mi wybrać odpowiednie rzeczy do kategorii ponieważ było ulubieńców dosyć dużo.


1. Muzyka:
~ Charlie XCX - Boom Clap
~ Ella Henderson - Ghost
~ Bastille - Flaws
~ Nicki Minaj - Pills N Potions
~ Demi Lovato - Really don't care
~ Magic! - Rude


2. Jedzenie: 
Gdy byłam u babci zjadłam olbrzymią ilość kinder pingui oraz innych wyrobów kinder przez co przytyłam 3 kg w 3 tygodnie! Haha, sama w to nie mogę uwierzyć ale zjadłam ich chyba 60... Obowiązkowo również zabrałam do domu moją miłość - haribo.



3. Film:
Jak już wspominałam w poprzednim poście obejrzałam film "Gwiazd naszych wina" i zrozumiałam skąd tak wielkie zafascynowanie tym filmem dlatego nie będę nic pisała na jego temat. Po prostu trzeba samemu go obejrzeć i zrozumieć a tutaj link - klik. Jeśli jednak wolicie komedię o imprezowych nastolatkach zapraszam Was na "Domówkę", którą możecie obejrzeć tutaj - klik.

4. Książka:
Już dawno słyszałam o książce "50 twarzy Greya" aż jakiś czas temu kuzynka przesłała mi na telefon wersję elektroniczną i bardzo mnie wciągnęła. Utwór opowiada o miłości między dwojgiem ludzi - studentką Anastasią a biznesmenem Greyem. Jeśli chcecie więcej wiedzieć na temat książki odsyłam Was tutaj - klik.

5. Aplikacja na telefon:
Ostatnio zrobiłam dosyć duży przegląd aplikacji na telefonie. Ściągnęłam dużo nowych ale również dużo usunęłam. Nie gram w gry ale zdecydowanie mogę polecić grę 100 ballz. Gracz musi wsypywać piłeczki do poszczególnych pojemników tak aby się nie wysypały. A tutaj możecie więcej poczytać na temat tej gry - klik.

6. Wydarzenie:
Rozpoczęcie wakacje jest najlepszym z możliwych wydarzeń! Prawda?!

7.Kosmetyk:

a) Zmywacz lakieru do paznokci. Bardzo fajny i wygodny, wystarczy włożyć palca do pojemniczka i przesunąć po umieszczonej w środku gąbeczce. Ma ładny zapach w przeciwieństwie do tradycyjnych zmywaczy. Cena ok. 2 Euro czyli ok. 8 zł.



b) Pomadka Baby Lips o ślicznym, delikatnym różowym kolorze, który jest idealny na lato.


Jacy są Wasi ulubieńcy ?

55 komentarzy:

  1. Uwielbiam kinder pingui ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie zrobiłaś tego posta! :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie na blogu ? :)
    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w tym miesiącu obeszło się bez ulubieńców :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3 Kocham żelki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! :)) Jakie słodkości w drugim punkcie ♥
    PS. Moją "ulubienicą" w tym miesiącu bez dwóch zdań została Alicja z blogu "Alice says Hello!" :)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Grey'a ^^ I bardzo polecam ^^

    Zapraszam serdecznie na nowy post ^^ Skąd się wzięła moja nazwa... Miło by było, gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad :)
    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kindeer! :D Ukochane! :) Cały czas przymierzam się do "Gwiazd naszych wina" ale jakoś nie mogę się zebrać :P
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mniaam, jakie pyszności w drugim punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinder Pingui uwielbiam! Też oglądałam film "Gwiazd naszych wina" i też mi się podobał :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kinder Pingui:) Świetny post i ulubieńcy:)
    Pozdrawiam
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam :D Aż mam ochotę na żelki :D bardzo fajny post, wgl super blog :) w wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    w najbliższym czasie konkur na naszym fan page ! Nagrody ufundowała firma kosmetyczna :) Mamy do rozdania 3 całe zestawy kosmetyków do twarzy! :) ZAPRASZAM! :D
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku 3 kilo w 3 tygodnie ,mam nadzieje ze to była przenośnia bo to trochę tak niezdrowo haha fajni ulubienicy, ja sama jeszcze nwm jacy byli moi :D

    juka-juku.blogspot.com <3 zapraszam nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post ;)) .. uwielbiam "Gwiazd naszych wina" ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że obie mamy słabość do kinder i baby lips :)

    http://alexisindreamland.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tak tak! Baby Lips i wszystkie słodycze Kindera są moimi ulubieńcami i to nie tylko w tym miesiącu! :3
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam produkty kinder :)
    Lubię także piosenkę Demi Lovato - Really don't care !!

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm aż mi smaka zrobiłaś na żelki :D

    zapraszam wszystkich: http://byjullie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyszłaś na tych trzech zdjęciach. ;) Też uważam, że rozpoczęcie się wakacji było najlepszym wydarzeniem. ;D Zadałaś pod koniec pytanie o naszych ulubieńców, więc proszę - mam nadzieję, iż Cię tym nie zanudzę :) - ale dodam tylko po jednej pozycji do każdego punktu; 1. Red - Feed The Machine, 2. Chyba jakieś chrupki, 3. Ojciec Chrzestny 2, 4. Ojciec Chrzestny również :D, 5. Brak, 6. jak już napisałam to, co Ty, 7. ciemnofioletowy lakier do paznokci.
    PS. Może wpadniesz?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię te szminki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta szminka jest fajna, wszyscy je teraz kupują :]

    somaddielife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim ulubieńcem także jest film ,,Gwiazd naszych wina'', ale książka lepsza ;))
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. baby lips też kocham w tym kolorze <3

    pelnaslodycz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super post, podoba mi się szczególnie ta szminka;)

    zapraszam na Bloga: ♥ Mój blog- klik ♥

    może obserwacja za obserwacje? jak tak zacznij i napisz mi pod postem a ja sie zrewanżuje♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi ulubieńcy i kinder pingui, mniam, uwielbiam to! :)))
    ania-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mój ulubieniec to kinder mleczna kanapka i kinder pingui... żółwik XD
    http://nesiaworld1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z jedzeniowych: dropsy z Mark&Spencer, mogę pożerać na kilogramy ;))

    zapraszam do mnie na nowy post--> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki wielkie za link do filmu "Gwiazd naszych wina" szukałam bardzo długo i nie mogłam znaleźć nigdzie tego filmu. A co do ulubieńców to najbardziej rzuciło mi się w oczy HARIBO- jeju, jak tu ich nie kochać ;p

    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetni ulubieńcy, ja niestety ich nie mam:(
    Obserwacja za obserwację?
    Jeśli tak to proszę zaobserwuj i odpowiedz u mnie http://mattsbae.blogspot.com/ a od razu się odwdzięczę. :)
    Proszę też o poklikanie w linki w tym poście http://mattsbae.blogspot.com/2014/07/sheinside.html byłabym bardzo wdzięczna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kinder pingui!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetni ulubieńcy :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawi ulubieńcy! mam taką samą baby lips. :)

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa notka i swietni uluniency ;*

    zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te pomadki.
    A co do filmu najpierw chcę przeczytać książkę, bo podobno o niebo lepsza: )
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny post :) Film obejrze wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. "50 twarzy Greya" czytała moja siostra i wtedy dużo słyszałam o tej książce :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za link do "Gwiazd naszych wina" <3 Niedawno skończyłam książkę (jej mała recenzja u mnie na blogu) i na pewno skuszę się też na film ;) A "50 twarzy Greya" jakoś mnie nie wciągnęło, chociaż też próbowałam ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kinder kanapka!<3 haha

    Prosiłabym o kliknięcie w link CHOIES tutaj http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/i-like-dots.html
    liczę na twoją pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniali ulubieńcy :)
    Ja również kocham żelki HARIBO :3
    Obserwujemy ? odp u mnie :)
    zapraszam
    http://www.klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Filmu Gwiazd naszych wina jeszcze nie oglądałam, ale czytałam książkę i mogę po wiedzieć, że jest to najcudowniejsza książka jaką czytałam, bardzo wzruszająca.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Moich ulubieńców znajdziesz w najnowszej notce na moim blogu ale przyznam że sposób w jaki ty przedstawiasz jest o wiele fajniejszy niż mój :)
    ________________________________________________________________
    http://littlemaagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam czekoladki kinderki! :) Gra 100 ballz jest supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nareszcie "gwiazd naszych wina" w internecie! już nie mogę się doczekać aż obejrzę ten film!



    sweetcuuupcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bastille i gwiazd naszych wina <3
    ♥ noemisoul.blogspot.com
    ♥ http://instagram.com/szaryk_a

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zobaczylam haribo i kinderki to od razu pomyslalam ze bylas tu gdzie ja teraz czylu Deutschland ^^ zobaczylam na poprzedni i post i wszystko sie zgadza . Ksiazke czytalan jest na prawde dobra. Ale nie rewelacyjna. Za film sie probuje zabrac. Piosenki tez na pewno przeslucham moze cos nowego wpadnie do ucha :)

    Zapraszam do mnie mlodziezowa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie również żelki haribo . Babilon to ostatnia piosenka i sobie Undercover. Polecam w obydwu gra milay Cyrus ;)
    ilovefruiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam Baby Lips, a film Gwiazd naszych wina jest cudowny i daje wiele do przemyśleń.
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. O żelki , uwielbiam mogłabym się nimi zajadać każdego dnia !

    Podoba mi się również Twój blog ;* Obserwuję :)

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Widziałam film Gwiazd Naszych Wina w kinie i czytałam książkę po angielsku. Praktycznie dużo się nie różnią :) A co do kinder, też je bardzo lubię. No, ale trzeba ograniczać słodycze, więc w sumie od niedzieli nie jadłam żadnych słodyczy oprócz lodów i czuję się z tym naprawdę dobrze!

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale narobiłaś mi ochoty na jedzenie :( Moim ulubieńcem jest film (oraz książka!) "Gwiazd naszych wina", "Ps.Kocham Cię", książka "Uwodzicielka" Elizabeth Robards i "Ja, potępiona" Katarzyna Berenika Miszczuk :)

    Zapraszam do mnie http://kjhxcd.blogspot.com/ A jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też uwielbiam żelki Haribo!

    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. super blog i fajny pomysł na post - też kocham te żelki ! pozdrawiam http://mercyylee.blogspot.com/ ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)