27 września 2014

doceniaj to co masz

Czasami naprawdę ciężko usiąść i napisać coś bardziej produktywnego i ciekawego niż narzekanie na aktualny stan życia? jeśli tak można to nazwać to właśnie tak jest. Chyba nie tylko ja zauważyłam jak wielu ludzi zwłaszcza Polaków uwielbia narzekać ale czy warto tracić czas na narzekanie? Wydaje mi się, że czasami gdy jest bardzo źle, gdy wylejemy swoje smutki i żale robi się lepiej. Czasami po prostu zrzędzimy...


...i tak naprawdę nie doceniamy tego co mamy w swoim życiu. Marnujemy tak wiele rzeczy, narzekamy tak często na rzeczy, sprawy, które dla innych byłyby naprawdę czymś ważnym czy wyjątkowym. Narzekamy na pogodę, na szkołę, na to, że musimy gdzieś iść, coś zrobić a tak naprawdę są osoby, które chciałyby się uczyć i edukować ale nie mają na to warunków... czy pójść gdzieś ale nie pójdą bo stracili nogi w wypadku... niby takie małe i niezauważalne na co dzień sytuacje a jednak istnieją dlatego przestańmy narzekać i cieszmy się życiem.

spodnie - tally weijl | bluzka - klik | kimono - klik | łańcuszek - wholesale


16 komentarzy:

  1. Ciekawa biżuteria i świetne torebki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit, i super kimono ;3 Nie warto tracić czasu na wieczne narzekanie na to jakie mamy okropne zycie ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naszyjnik i torby :)
    Czasem narzekamy mimo że mamy wiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam twoje zdanie ! Cieszmy sie zz życia :) Cieszmy sie z każdego dnia ! :)

    Pozdrawiam Toivoa ! :)
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny naszyjnik :) i bardzo cenna refleksja :) ale myślę, że narzekanie nie jest tylko domeną Polaków, wydaje mi się, że to siedzi gdzieś w człowieku po prostu. Wiadomo, że nawet jak jest dobrze, to wydaje nam się, że zawsze może być lepiej. Wtedy nie patrzy się na to, że niektórzy mają faktycznie dużo gorzej. I dopiero, gdy coś stracimy, to doceniamy, co mieliśmy. Ja staram się cieszyć z każdego dnia, ale też czasami zdarza mi się narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny naszyjnik!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. Naszyjnik bardzo ładny :) Myślę, że masz rację. Zamiast narzekać, powinniśmy cieszyć się z tego co mamy.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze kiedy coś mi nie pasuje, myślę sobie co posiadam i że powinnam to doceniać :))
    super piszesz!
    świetne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda , Polacy uwielbiają narzekać na byle co ...
    Cudowne zdjęcia! :)

    Http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/ Serdecznie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wisior <#<#<3


    zapraszam do mnie :D
    http://hellokejt.blogspot.com/

    i zachęcam do obserwowania :D (napewno zrobie to samo )

    OdpowiedzUsuń

  12. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Ładne zdjęcia! Zapraszam do mnie :)
    Na temat mojego bloga ''Bitwa na ciasteczka''
    Główna bohaterka - czarodziejka - zmaga się z życiem codziennym w swojej dość oryginalnej klasie. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że od pewnego czasu coś dziwnego, tajemniczego, (tak jakby magicznego) dzieje się w jej życiu. Dziwne sytuację, zagmatwane momenty. Jakby straciła pamięć, często ma takie dziwne uczucie... lecz zawsze...czuje coś. Zawsze coś, Sadsmile - główna bohaterka - próbuje odkryć co to jest. Jaki ona ma z związek? Czego dowie się Sad? Co się stało?
    <<>>
    ||||Opowiadanie nawiązuje do świata Harrego Pottera, gdyż w głównej roli mego opowiadania występuje Emma Watson (znaczy ''gra'' Sad, (zdjęcie) oraz jest w opowiadaniu trochę magii. ||||

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)