24 września 2014

GOODBYE SUMMER! // HELLO AUTUMN!

Cześć wszystkim! To właśnie wczoraj pożegnaliśmy lato i jednocześnie przywitaliśmy jesień. Tęsknię za latem, krótkimi spodenkami, letnimi bluzkami, słońcem, lodami, wakacjami i innymi dobrociami, które oferuje nam lato. Naprawdę ciężko jest pogodzić mi się z tym, że nie będę mogła już ubrać większości ubrań, które są w mojej szafie. W przyszły weekend postaram się zabrać za jesienne porządki w mojej szafie i jednocześnie uzupełnić pustki. W ostatnim czasie mam niezłe problemy z porządną organizacją czasu - macie może jakieś złote rady w tej sprawie?


bluza - klik, spodenki - no name



cardigan - klik, spodenki - oasap, koszulka - klik

25 komentarzy:

  1. szorty są genialne!

    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam sie ciesze z jesieni,ale mogloby być troszkę cieplej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szorty. ;) Cóż, ja też nie potrafię porządnie gospodarować czasem, także niestety nie mogę Ci doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Ja też tęsknię za latem, ale niestety trzeba jakoś jesień przeboleć. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień też da się lubić. Piękne botki, cieplutkie urocze sweterki, świeczki zapalane wieczorami. Uwielbiam to! <3 Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szory są super ! Oj, tęsknie za ciepłem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę zrobić jesienne porządki!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem uwiezyć, że tegoroczne lato już mineło.. tak jak mówisz krótkie spodenki w kąt i długie spodnie w ruch ! nadchodzą zimne noce.. :( Mimo to życze Ci duzo zdrowia, bo ja już choruję.... NIKOMU TEGO NIE ZYCZE ! A szkoła mi się dopiero zaczeła a już robię sobie zaległości. :(

    Pozdrawiam Toivoa.
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę lato! Teraz to tylko deszcz, zaraz ciemno i tyle ;c

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę lato! Teraz to tylko deszcz, pochmurno i tyle ;c

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech lato wraca jak najszybciej. Do do organizacji czasu to niestety nie .

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne spodenki :) Piękne zdjęcia :) Fajny blog :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    Jeśli się zdecydujesz, to zaobserwuj mojego bloga i napisz mi o tym w komentarzu, a ja się odwdzięczę <3

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie skomponowane stylizacje!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. eh nie znoszę jesieni :/
    świetne zdjęcia, super wyglądasz <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wyglądasz. Koszulka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    Super wyszłaś na zdjęciach :* pozdrawiamm :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)