05 października 2014

BIGGEST MISTAKE

 Cały tydzień upłynął mi w bardzo szybkim tempie, pamiętam jak oczekiwałam na przyjazd mamy a tak naprawdę za kilka dni minie już tydzień od jej powrotu. Tęsknota to jedno z najdziwniejszych i chyba najgorszych uczuć jakie mogą towarzyszyć człowiekowi... Tęsknisz za kimś kto jest kilkaset, kilkadziesiąt kilometrów od Ciebie i nie możesz z nim porozmawiać czy też przytulić. Mimo tego, że nie każda osoba bywa z Tobą na co dzień osobiście to jednak jest i będzie - mimo wszystko bo na tym polega przyjaźń.





Kocham jesienne wieczory, najcudowniejsza Ellie Goulding w głośnikach, herbata o smaku wiśniowego jogurtu ma niesamowity zapach, koc... niedziela i w tym momencie nie wiem jak bardzo chciałabym zapomnieć o tym słowie, no nie da się. Także zapominam o tej dwudniowej przerwie i życzę Wam miłego poniedziałku i mimo wszystko - cieszcie się bo to nowy, kolejny dzień by być szczęśliwym tak mimo wszystko. 


koszula - cropp | t-shirt - sinsay | spodnie - tally weijl | buty - no name


22 komentarze:

  1. szczegolnie wiem cos o tesknocie bo od ponad roku nie widzialam sie ze swoimi starymi znajomymi z dziecinstwa:( super wygladasz!xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z jesieni kocham tylko te piękne wieczory ;)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tydzień niestety ciagnął sie jak ślimak -,-
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, dokładnie tęsknota jest najgorsza, tęsknota za osobą która nie jest z tobą na co dzień np internetowa przyjaciólka.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również niestety tęsknię, ale może kiedyś uda mi się spotkać ze starymi znajomymi. ;)
    Bardzo fajna koszula.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam taki niedzielne wieczory :))
    super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna koszula!
    Zapraszam do mnie :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa strasznie mi się podoba ta koszula <3
    Świetna stylizacja :*
    Pozdrawiam !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja ;) tęsknota jest beznadziejna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska stylizacja <3 też lubię Ellie Goulding:)
    Zapraszam do mnie na konkurs.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna koszula :)

    http://white-cherryy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę!

    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie wieczory! Ładna stylizacja.
    ps. Tęsknota jest okropna.

    systematyczny-chaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)