01 grudnia 2014

Hello December, nice to meet you!

Nareszcie oczekiwany od dawna grudzień. Cieszę się, że rok 2014 niedługo zakończy się i  naprawdę już nie mogę się doczekać nowego roku, który niesie ze sobą wiele zmian w moim życiu. Mam nadzieję, że uda mi się zmienić szkołę, zmienić swoje życie ale póki co wszystko idzie w dobrym kierunku i jeśli będzie tak nadal - będę najszczęśliwsza. Mimo tego, że wielką miłośniczką zimy i śniegu nie jestem to chciałabym aby nareszcie spadło choć trochę białego puchu. Co wiąże się również ze zmianą zawartości mojej szafy... ten moment gdy każde spodnie, każdy sweter kompletnie Ci się znudziły i masz ochotę na wielkie zakupy ale z tym będę musiała chyba jeszcze poczekać.





 sweter - klik | spodnie - no name | buty - no name | kurtka - bershka

23 komentarze:

  1. Masz bardzo ładną kurteczkę. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, ja się bardzo cieszę :D

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kurtka;)

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zmianach na lepsze! :) Też mam teraz ten moment, gdzie wszystkie rzeczy mi się znudziły.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem ,,miłośniczką" śniegu i świąt, zimy i mrozu niezbyt :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka. Mi też już wszystko w szafie się znudziło xd

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę samą kurteczkę co ty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kurtka. ;)
    Ja nie mogę doczekać się świąt.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo chciałabym jechać na takie większe zakupy, ale nie mam z czym, haha :D
    ślicznie wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Ja muszę kupić parę rzeczy na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny outfit :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też już wszystkie ciuchy mi się znudziły , a w stając do szkoły codziennie męczy mnie jedno i to samo pytanie '' w co mam się ubrać ?'' . A co do śniegu to mógłby spaść. Dodaje zdecydowanie lepszego klimatu! Powodzenia w zmianach oby na lepsze ;D
    maksymiliana.blogspot.com - w wolnej chwili zapraszam :)
    Obserwuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. W nowym roku czeka mnie wiele przygód, także i ja się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ładne zdjęcia! :) Też się cieszę, że już grudzień :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna! świetna kurteczka.. http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Post Mr&Mrs Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kurtka. Dość odważna i kolorowa przy moim nowym założeniu i oddaniu się klasyce, ale podoba mi się. W ogóle masz bardzo oryginalną urodę i jesteś fotogeniczna a blog jest bardzo ładny.
    Ps. Masz jakieś swoje sprawdzone sposoby na promocję bloga? Bo jak na pół roku działania masz, sporo komentarzy. Chętnie posłucham i gratuluje! Ania

    ------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już zaobserwowałam teraz twoja kolej :)
    nasz blog: tinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super outfit!
    Obserwujemy, teraz twoja kolej ;)

    crundiees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)