24 grudnia 2014

Na sekunde przed wigilia...

Od samego poranka nucę sobie typowe piosenki dla okresu świąt Bożego Narodzenia. Jeśli miałabym wybrać jedną ulubioną piosenkę świąteczną zastanawiałabym się kilka godzin a i tak nie potrafiłabym wybrać tej jednej jedynej. Tegoroczne święta jak i wigilię spędzam w domu. Wczoraj udało mi się już w całości ubrać choinkę i upiec zimowe babeczki, których już dziś prawie nie ma.


Jeśli ktoś zastanawiałby się dlaczego wszystkie jesteśmy ubrane na biało - poniższe zdjęcia są zrobione w dniu mikołajek szkolnych w czasie, których byłyśmy śnieżynkami.



 Chciałabym Wam wszystkim życzyć abyście w spokojnej i rodzinnej atmosferze spędzili te święta. Życzę również abyście realizowali swoje pasje w każdej dziedzinie, abyście dostrzegli pozytywną stronę każdej sprawy nawet tej najbardziej negatywnej, abyście doznali prawdziwej przyjaźni i miłości a uśmiech był z Wami każdego dnia. Mam nadzieję, że wypoczniecie podczas tej przerwy świątecznej... i żaden poniedziałek nie będzie Wam straszny. A sobie życzę wielu wspaniałych czytelników. Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT :)

25 komentarzy:

  1. Wesołych świąt

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś na prawdę cudna ! Zazdroszczę Ci oczu bo zawsze mi się takie marzą !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądacie <3 Wesołych Świąt !

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, wszystkie pięknie wyglądacie!
    Wesołych Świąt!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałyście ;)

    Wesołych Świąt :D
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, ja też nie potrafię wybrać ulubionej piosenki :-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Kochana :)
    Pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych!:*

    U mnie giveaway i od razu ostrzegam, że nie ma w nim
    dużo warunków do spełnienia (sama się zniechęcam przy takich rozdaniach :D)
    także zapraszam do wzięcia udziału :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i udanego Sylwestra :)
    http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt i szampańskiego Sylwestra! Zapraszam do czytania, komentowania, dopiero zaczynam, prosiłabym o szczere uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądacie ❤ Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci w bieli! Wesołych Świąt! mała x mi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzymy Ci spełnienia wszystkich marzeń! Tych całkiem małych i dużych! Dużo energii i cierpliwości do codziennych sprawunków! Żebyś zawsze była najlepszą wersją siebie i nigdy nie poddawała się w podróży na szczyt! :*
    Buziaki od Karoliny i Sandry

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna sukienka, wzajemnie :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ci również spóźnionych, wesołych ♥

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzajemnie! Udanego sylwestra! :) Śliczne zdjęcia ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawił mnie Twój blog czekam na następne :)
    zapraszam do mnie badzyciee.blogspot.com dopiero nie dawno zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że wyglądałyście ślicznie jako śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)