05 stycznia 2015

PODSUMOWANIE 2014 ♡ ROZPOCZECIE 2015 ♡

Witajcie już w nowym - 2015 roku. Bardzo się cieszę z tego powodu, że 2014 nareszcie się skończył ponieważ przez cały rok towarzyszyło mi wiele złych sytuacji choć bywały również takie, które wywołały na mojej twarzy ogromny uśmiech. Jedną z takich sytuacji był mój wyjazd do Karoliny z którą mogłam nareszcie się spotkać po 4 latach internetowej przyjaźni. To niesamowite było móc przytulić osobę, którą zna się jedynie ze zdjęć i rozmów... A jednym z najtrudniejszych momentów było ogólne radzenie sobie ze swoim zdrowiem i szkołą jednocześnie a także wyjazdy mojej mamy za granicę.


Uważam, że przez ten rok bardzo się zmieniłam. Nabrałam wiele nowych umiejętności ale jeszcze bardziej stałam się pewna siebie i nie mam już myśli w swojej głowie "co ludzie powiedzą". W tym roku 2015 chciałabym aby nadal otaczali mnie Ci sami wspaniali ludzie, którzy byli do tej pory. Chciałabym zakończyć wszystkie stare sprawy i zacząć się rozwijać. Zacząć pracować nad swoim ciałem, blogiem oraz życiem. Mam nadzieję, że nareszcie nauczę się odpowiednio dysponować czasem oraz będę mistrzem planowania czasu. Wszystkiego dobrego w nowym roku - jeszcze raz!


płaszcz - tally weijl | sweter - tally weijl | legginsy - nn | buty - nn

Jeszcze tylko 1,5 tygodnia i ferie... co za niesamowity czas  

24 komentarze:

  1. Ja ferie mam 2 lutego dopiero :.<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Ja mam ferie dopiero na koniec lutego :(
    Zapraszam do mnie nowy post ! :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ubiegły rok był dla Ciebie niesamowity. 4 lata pięknej znajomości, gratuluję spotkania :)
    Ślicznie wyglądasz i obyś nie miała już problemów ze zdrowiej. Pewnym siebie warto być!

    OdpowiedzUsuń
  4. szybko masz ferie, ja dopiero końcem lutego hehe ;-) Życzę Ci aby ten rok przyniósł Ci wiele radości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz śliczne włosy. :o
    Mój 2014 nie był udany niestety. :/ Zmiany czasem są dobre, czasem nie, ale trzeba próbować! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się spotkać z internetowym przyjacielem ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku. :)

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie 2014 też nie był najlepszym rokiem...
    Zazdroszczę, że mogłaś się zpotkać z internetową przyjaciółką!
    świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dysponować czasem nauczyłam się właśnie w minionym roku, a więc można by powiedzieć, że z jednego na milion postanowień się wywiązałam. W moim życiu również sporo się zmieniło. Także stałam się bardziej otwarta na ludzi, a także liczyłam się już tylko ze swoim zdaniem.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas również ferie, za 1,5 tygodnia! Tyle wolnego, ach... Wyglądasz ślicznie! Cieszymy się,że zmieniłaś się na plus! Zmiany są ważne, każdy musi dorosnąć i na każdego w odpowiednim momencie przyjdzie czas! Cieplutkiego wieczoru! :* Karola i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam za 1,5 tygodnia ferie :D Nie mogę się doczekać! Śliczne zdjęcia. Piękny płaszczyk :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten płaszczyk <3
    Szczęśliwego nowego roku!

    martuskape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne zdjęcia :)
    http://worthlivingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego w nowym roku. :) Masz cudowne włosy :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszczyk :) Powodzenia w postanowieniach noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)