02 kwietnia 2015

HAUL KOSMETYCZNY

Nie było mnie tutaj dobre dwa miesiące... i czuję się jakbym wróciła zza światów. Sama nie mogę w to uwierzyć jak wiele się może zmienić i wydarzyć w ciągu dwóch miesięcy ale o tym w następnym poście. Dzisiaj mam Wam do pokazania produkty, które wpadły do mojego internetowego koszyka niedawno aczkolwiek mogę już co nieco o nich powiedzieć. 

WŁOSY

  • Szukając kosmetyków, wertując kilkanaście stron przypadkowo trafiłam na szampon Garnier Ultra Doux z olejkiem z awokado oraz masłem karite. Postanowiłam go wypróbować - szampon bardzo dobrze czyści włosy oraz skórę głowy, zdecydowanie plusem jest również łatwość rozczesywania włosów zaraz po umyciu, ma piękny zapach, który utrzymuje się długo na włosach i szczerze mogę Wam go polecić. Cena ok. 10zł.


TWARZ
  • Ten produkt kupiłam ze względu na to, że poszukiwałam czegoś porządnego co dokładnie oczyści moją skórę twarzy. Wiele osób polecało ten produkt i się nie zawiodłam. Bardzo dobrze oczyszcza twarz, usuwa makijaż i koi, nie podrażnia oczu jak wiele produktów tego typu. Jedynym haczykiem może być cena ponieważ diametralnie wzrosła gdy produkt zyskał na popularności dlatego kupiłam go w internecie za ok. 13 zł a w stacjonarnych sklepach ceny wahają się od 17-22 zł.  




  • Następnymi produktami są dwie kredki - MANHATTAN BROW WOW 108T, lekki szary odcień dobrze spisuje się do podkreślenia brwi oraz MANHATTAN SNOW BUNNY 11A, biała kredka do podkreślenia łuku brwi oraz rozświetlenia kącika oka. Obydwóch ceny wahały się w okolicach 2 zł.
  • Firma BOURJOIS bardzo dobrze znana na polskim rynku. Zazwyczaj korzystałam z podkładów firmy Rimmel aczkolwiek słysząc dobre recenzję podkładu Healthy Mix nie mogłam się oprzeć i musiałam go wypróbować. Utrzymuje się bardzo długo na twarzy, tworzy "silikonową" gładką powłokę na twarzy ale nie robi efektu "maski", bardzo dobrze nakłada się go zarówno pędzlem jak i palcami a jego zapach (jak większości produktów tej firmy) pachnie znakomicie. Odcień 52 Vanille. Dostępny stacjonarnie ok. 60 zł natomiast ja kupiłam za ok. 30zł.


  • Bronzer Honolulu W7 nadaję twarzy letnią, słoneczną opaleniznę i pięknie podkreśla kości policzkowe. Jego opakowanie jest tak słodkie, że nie mogłam się napatrzeć. W środku dołączony jest pędzelek i jest bardzo miękki, przyjemny i będę go używać ale nie do tego bronzera ponieważ się kruszy. Cena 11zł.










  • Miss Sporty 001 In Bloom rozświetlający róż/bronzer w jednym. Nadaje delikatny, rozświetlający look naszej twarzy. Nie jest długotrwały i z pewnością nie utrzyma się na twarzy przez więcej niż 5 godzin ale za cenę 6/7zł nie możemy zbyt dużo wymagać. Kupiłam go do testu na promocji za 2 zł. 

 PAZNOKCIE

  • Sally Hansen to jedna z czołowych firm produkujących lakiery do paznokci w Stanach. W Polsce należą do jednych z najdroższych lakierów lecz ich cena jest zdecydowanie adekwatna do jakości. Ceny lakierów tej firmy wahają się od 15-50 zł. ale w drogeriach internetowych możecie znaleźć je za mniejszą cenę (dwa poniższe kosztowały ok. 4 zł). Konsystencja jest wodnista lecz jedna warstwa wystarczy by pokryć całkowicie płytkę, szybko schną i są bardzo trwałe na paznokciach - po kilku dniach lekko ścierają się końcówki paznokcia.
  • Golden Rose nie spisał się aż tak dobrze... szukam nadal czegoś bardziej matowego. Mimo tego długo utrzymuje się na paznokciach i ładnie wygląda. Cena ok. 8zł.



Podsumowując internetowe drogerie są dużo tańsze a czasem zdarzają się dodatkowe promocje i rabaty. Zdecydowanie wolę robić tego typu zakupy przez internet, są przede wszystkim wygodniejsze. Wracam już na bloga i spodziewajcie się częstszych wpisów! Do następnego!

20 komentarzy:

  1. Ale malutki zdjęcia ;(
    Bardzo lubię ten płyn micelarny z Garnier i chętnie kupuję :) Jeżeli chodzi o szampon to lubię odżywkę z tej serii.
    Jestem ciekawa tych produktów z Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale malutki zdjęcia ;(
    Bardzo lubię ten płyn micelarny z Garnier i chętnie kupuję :) Jeżeli chodzi o szampon to lubię odżywkę z tej serii.
    Jestem ciekawa tych produktów z Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płyn z Garniera mnie zaciekawił, bo własnie ostatnio szukam czegoś do twarzy:)
    Bardzo fajny post:) Fajnie, że jesteś po tej przerwie:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo pozytywnych recenzji czytałam na temat tego bronzera Honolulu :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon rewelka, sama miałam i polecam ;)
    A ten bronzer z Honolulu już zaciekawił mnie jakiś czas temu i muszę się w niego sama zaopatrzyć ;P

    http://lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) ja bardzo lubię bronzer honolulu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery są świetne :) Jestem ciekawa tego szamponu, może kiedyś wypróbuję. :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład Healthy Mix faktycznie jest naprawdę fajny!
    Buziaki, Karolina i Sandra

    http://thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne lakiery do paznokci, kolory super :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten tonik z Garnier do oczyszczania twarzy i też jestem bardzo zadowolona..:)

    Zapraszam do mn
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele słyszałam o tym płynie z Garniera i chyba w niego zainwestuję, bo coraz bardziej mnie do siebie przekonuje :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tonik i bardzo go lubię,świetni ulubieńcy :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mógłbym wiedzieć gdzie można kupić takie kredki bo mi się spodobały i cena jest przystępna.
    Wesołych Świąt
    Wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobny tonik z Garnier i jest bardzo świetny :)
    Wesołych świąt !!
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten szampon, zawsze go urzywam ale jeśli chodzi o toniki itp. to o wiele bardziej lubie produkty z ziaji :)
    ____________________________________
    http://malyxwielkiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chcę kupić ten matowy lakier z Golder Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten szampon Garniera i jest naprawdę świetny ♥
    Może wspólna obserwacja ? Byłoby mi bardzo miło :)

    http://findatime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze żadnego z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)