12 kwietnia 2015

MOTYWACJA TO PODSTAWA

Niedzielne popołudnie a mi tak ciężko zebrać się do spełnienia swoich szkolnych oraz domowych obowiązków. Czasami mam tak, że naprawdę odsuwam wszystko na ostatnią chwilę i mówię sobie, że zrobię to za godzinę lub gdy skończę robić coś innego zwłaszcza jeśli chodzi o wyżej wymienione obowiązki. Mimo tego ja dobrze o tym wiem, że i tak tego nie zrobię więc gdzie tutaj logika? Uważam, że brak organizacji to moja najgorsza wada bo przez to nie mam nigdy na nic czasu, jestem zmęczona i jedną dobrą opcją jest sen. Czy to ja nie mam w sobie wystarczającej motywacji? a może zwyczajnie jestem największym leniem tego świata? Postaram się znów zacząć organizację i zapisywanie wszystkiego począwszy od nauki do różnych wypadów. Może dzięki temu ten tydzień będzie wyglądał troszkę inaczej niż zwykle. Jeśli macie dobre sposoby na organizację, motywacje to piszcie w komentarzach! Chętnie wezmę pod uwagę jakieś dobre rady.








spodnie - no name | naszyjnik & bransoletka - prezent | slip on - deichmann | crop top - new yorker

21 komentarzy:

  1. Ja dzis siedze caly dzien piszac rozprawki, artykuly i robuac matme.. beznadziejna niedziela. Ladne zdjeciA!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Nie martw się, mnie też brakuje motywacji ;)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez ostatnio brakuje motywacji :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym Ci coś poradziła, ale sama jestem starszym leniem i mam problem z organizacją. Najchętniej spędzałabym cały wolny czas ze znajomymi lub przed TV a lekcje zostawiam zawsze na ostatnią chwilę. Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie organizacja czasu to totalny niewypał. Nie zdarzyło mi się jeszcze spędzić dnia tak jak zaplanowałam co do godziny. Wręcz odwrotnie

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre rady na organizację...
    W sobotę odrób wszystkie lekcje, a w niedzielę się poucz- wtedy będziesz miała ładnie rozłożony weekend - do południa szkoła, od południa luz i ,,lajt" :)
    Jeżeli chodzi o codzienność- od razu po przyjściu ze szkoły załatw wszystko co najważniejsze. Wtedy nie zapomnisz o jakichś kartkówkach itd.
    Idealny jest kalendarz biurowy na biurko- nie zapomnisz o niczym :)
    I w sumie tyle :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę, a później narzekam, że nie zdążę i wyrzucam sobie czemu tego wcześniej nie zrobiłam :D ale i tak zawsze robię to samo
    ładne zdjęcia :*
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjęcia! :) ladnee butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do niczego się nie mogę zmotywować, alergia mnie męczy :( chodzę, kicham i na nic siły nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedys miałam tak jak ty ale po wieku próbach znalazłam dla siebie i moralne sposoby na organizacje ;)

    1. Miej kalendarz gdzie będziesz zapisywać sobie wszystkie sprawdziany (kub dodatkowo prace domowe). Nos go zawsze do szkoły
    2. W niedziele planuj sobie naukę na cały tydzień (zapisuj co musisz zrobic do szkoły w danym tygodniu)
    3. Zapisuj sobie plan dnia każdego wieczoru
    4. Zapisuj sobie rzeczy które musisz zrobic

    Mam nadzieje ze pomogłam! ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnimi czasy mam brak motywacji ;/ śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm.. może zaloz sb jakiś notes lub kalendarz gdzie będziesz zapisywać sw obowiązki...


    Zapraszam do mnie.
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz naszyjnik i buty. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się podstawą jest motywacja. Super masz brzuszek ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super figurka ;)
    świetne buty <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też czasem mam wrażenie, że jestem największym leniem na świecie :') Ślicznie wyglądasz! ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie tylko ty masz takie problemy :)
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie znajdziesz sposoby na efektywną naukę!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)