10 kwietnia 2015

NOWA PASJA?

"Nareszcie" - pomyślałam sprawdzając prognozę pogody na dziś. "Dwadzieścia stopni?" a to dopiero zdziwienie. Nie ufam całkowicie prognozom, wychodząc rano ubrałam się całkiem grubo ponieważ dwadzieścia stopni wiosną wbrew pozorom nie równa się dwudziestu stopni latem. Po powrocie ze szkoły stwierdziłam, że najlepsza rzeczą jaką mogę zrobić po obiedzie to wyjść na dwór i nacieszyć się pierwszymi słonecznymi dniami kwietnia. Zabrałam ze sobą mojego nowego kumpla Canona. Gdy dotarł do mojego domu ponad tydzień temu nie znając się na możliwościach tego typu aparatu ani wcześniej nie korzystając z  tego typu lustrzanek stwierdziłam, że wypadałoby przeczytać instrukcję. TAK, instrukcję. Była to najprawdopodobniej pierwsza przeczytana przeze mnie instrukcja obsługi w całości. W każdym bądź razie w niczym mi ona nie ułatwiła (a chyba powinna, prawda?) tak więc zaczęłam szukać w internecie wskazówek. Na początku korzystałam z trybu automatycznego ale już po godzinie zaczęłam korzystać z trybu manualnego, który daje o wiele więcej możliwości. Dzisiaj już radzę sobie troszkę lepiej niż niespełna tydzień temu i już planuję zakup nowego obiektywu. Fotografowanie sprawia mi ogrom radości.









Z czystego lenistwa mojego kota już nie atakuje on aparatu jak było to na początku. I mimo, że urodzonym modelem to on nie jest dziś wyjątkowo udało mi się sfotografować tego rudzielca. Lubię fotografować zwierzęta, kwiaty, ludzi i wszystko dookoła co w jakiś sposób inspiruje. A to jest w tym najfajniejsze, że można się oderwać od całego zgiełku i całkowicie zresetować.






Polecacie jakieś książki / blogi / poradniki na temat fotografii ?

32 komentarze:

  1. Zdjęcia są cudowne serio masz talent to tego :* życzę powodzenia w dalszej nauce.
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w rozwijaniu pasji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne okulary :)

    ____________________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod nazwą Nicole happy już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotografia jest czymś niezwykłym! Powiem tylko, że uchwyciłaś prywatne chwile biedronek, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Masz ogromny talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie największą frajdą jest testowanie i poznawanie sprzętu samemu bez instrukcji.

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie robię ale wskazówki są ważne by wycisnąć 100% ze sprzetu a instrukcja by nic nie zepsuc na starcie. Z reszta jednak jakies pojecie na temat przyslony itd trzeba miec a ja podstaw nie znalam ;)

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia:)
    zuziolandia1.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Smaa czekałam na taka genialną pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że coraz lepiej idzie Ci poznawanie sprzętu:)
    I super, że fotografia sprawia Ci taką frajdę:)
    Naprawdę przepiękne zdjęcia Ci wyszły!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotek <3 No, cudowna pogoda na weekend, sama szykuję się na wyjście!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś fotografia też była moją pasją, niestety poszła w odstawkę przez studia :/ Czas chyba do tego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ urocze zdjęcia! :) Mam nadzieję, że ta pogoda się już utrzyma ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój Canon robi genialne zdjęcia! Wychodzą takie naturalnie piękne :3 A kotek- najlepszy model :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Rozwijaj się kochana!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia a pogoda piękna!

    http://magda-lenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poradniki dotyczące fotografii możesz znalezc na innych blogach :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją pasją również jest fotografia.
    A zdjęcia wykonane przez ciebie są cudowne.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki kotek *^*
    fenek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post , fajny blog wszystko tu jest fajne

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na pierwsze zdjęcia nowym aparatem są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Fotografia jest moją pasją odkąd tylko pamiętam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaki piekny rudzielec <3
    nataa-liiaa.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia . fotografia jest moją pasją już 3 lata <3
    http://carnationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te zdjęcia :))

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również fotografuję :) Dobrze Ci idzie!

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię robić zdjecia. Twoje są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)