23 maja 2015

MASZ PASJĘ?

Ktoś mi ostatnio powiedział, że wszystko będzie dobrze jeśli znajdę coś co będzie dawało mi motywację by rano wstać z uśmiechem. I zdecydowanie mogę podpisać się pod tymi słowami. Każdy powinien znaleźć coś co będzie go naprawdę kręciło, pobudzało do życia i będzie robił to z przyjemnością. Mam tak z blogowaniem, fotografowaniem i podróżowaniem. Mimo, że dopiero zapoznaję się z moim aparatem to robienie zdjęć jest czymś co w 100% mnie wycisza i uspokaja gdy mam już wszystkiego serdecznie dosyć. Podróże to coś niezwykłego. Zobaczyć, odkryć, zdobyć doświadczenie. A blogowanie... to blogowanie. Mimo, że treść moich postów jest chaotyczna a zdjęcia jeszcze nieidealne to i tak uważam, że za każdym razem jest lepiej. I tak być powinno. Powinniśmy się starać być najlepszym w tym co kochamy, lubimy robić.





Mimo, że do zakończenia roku szkolnego jeszcze miesiąc to mogę przyznać, że mam już prawie wakacje. Wszystko mam pozaliczane także nie muszę się niczym stresować i jedynie postarać się aby oceny były odrobinę lepsze. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła tutaj napisać, że zaczynamy wakacje i zaczyna się jeden z najlepszych miesięcy roku. Oby to było jak najszybciej! W mojej szafie jak widać powoli zaczyna się lato! Ooo! Tak!





spodenki i crop top - KLIK | zegarek - KLIK

22 komentarze:

  1. ja jeszcze musze poprawic oceny i tez juz spokoj :)
    Ślicznie wyglądasz!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeju jaka ty jesteś chuda! cudowna figurka! świetny ten zestaw co masz na sobie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i świetne zdjencia

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten zestaw-spodenki i crop top<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jaki piekny zestaw! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda. Pasję to coś co nas motywuje.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jest piękny. Czekam na lato, bo wiem, że będę miała okazję złapać wiele pięknych kadrów :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane. :) Cudny zegarek. ^^

    Zapraszam ----> http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety mam teraz chyba najgorszy okres w szkole;/ale dam radę :) cudowny zestaw,super figura!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. posiadanie pasji jest czymś niesamowitym :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podroze mega pobudzaja do zycia! uwielbiam zwiedzac. kocham piekne widoki i swieze powietrze :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam dziś u jednej z blogerek ten zestaw. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw! Masz bardzo ładną figurę! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Pięknie Ci w tej stylizacji! :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny zestaw! <3 chcę taki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram . Szkoda tylko że wielu z nas nie może rozwijać swoich pasji.

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Popieram w 100 % :) Super zestaw :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia i ciekawy strój, niepowtarzalny :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś chudziutka ! <3
    Fajny komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację, coś, dzięki czemu rano wstajemy z uśmiechem jest naprawdę ważne ;) Do wakacji zostały 34 dni! Damy radę :D

    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstać prawą nogą z łóżka rano to naprawdę wyzwanie. Nie wiem jakim cudem mi się to udaje. Zegarek jest przecudowny i chyba się na niego skuszę :3
    PS. Czytam Twój blog od dłuższego czasu, więc nominowałam Cię do LBA. Szczegóły znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)