06 maja 2015

PACZKA OD ALLEPAZNOKCIE.PL

 Moja "kolekcja" z kosmetykami do paznokci rośnie. Odkąd zaczęłam bardziej dbać o moje paznokcie są one dłuższe, mocniejsze i zdrowsze. Kilka dni temu, gdy wróciłam do domu czekała na mnie przesyłka ze sklepu Allepaznokcie. To już drugi raz gdy wybrałam sobie garstkę rzeczy do przetestowania ale czy jestem zadowolona? I tak i nie. Kilka produktów jest naprawdę wartych polecenia natomiast te, które sobie lepiej odpuścić składając zamówienie możecie zobaczyć czytając moje poniższe recenzje.  




Powyższe lakiery (o numerkach 05,19,04) są naprawdę dobrej jakości, długotrwałe i tanie. Zwłaszcza holograficzny, który jest już moją drugą buteleczką. Jedynym, który nie przypadł mi do gustu jest łososiowy (023) ponieważ jego jedna warstwa powinna wystarczyć do tego aby idealnie pokryć płytkę paznokcia a wcale tak nie jest. Aby uzyskać efekt wyrazistego koloru musiałam nałożyć cztery warstwy i dosyć długo schnie także nie mogę go polecić. Pomarańczowy lakier i pomarańczowy lakier do zdobień mam już na paznokciach 4 dzień a mimo to nie widać odprysków ani nic podobnego. Jestem z tego wyboru zadowolona i wybiorę sobie jeszcze inny kolor z tej serii niedługo.



To już moja druga buteleczka tych utrwalaczy i bardzo się cieszę, że je mam. Nie wyobrażam sobie nie korzystania z nich zaraz po pomalowaniu paznokci dlatego zamówiłam aż dwa z nich. Dzięki nim lakier utrzymuje się dłużej, paznokcie mają naturalny blask. Do mojego koszyka trafiły również małe ćwieki, które dodają uroku. Niestety jest ich dosyć mało w pojemniczku.


W asortymencie sklepu są różne rodzaje do wyboru zapachu zmywacza. Mój zapach to mięta ale nigdy nie miałam aż tak okropnego, gryzącego zapachu zmywacza. Mimo tego, że naprawdę dobrze usuwa lakier to nie wiem czy jego skuteczność jest warta tego zapachu. I na koniec zostały dwa flamastry (biały - 1 i czarny - 2 ), które już wcześniej miałam i dobrze sprawdzały się do malowania wzorków na paznokciach. 

Ale ostatnio posypało się postów kosmetycznych. Już niedługo postaram się dodawać więcej stylizacji, fotografii czy DIY :) Bądźcie czujni bo niedługo będzie GIVEAWAY



18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki! Idealne na wiosnę ;)
    Buziaki, Karolina i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie! ♡♥♡♥♡♥♡
    Mogłabyś kliknąć u mnie w kliki przy najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory lakierów, tez dostałąm kiedys paczki o tej firmy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lakiery wybrałaś :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory lakierów!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ladne kolory lakierow!:) niektore szybko moga sie zmywac, to fakt:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne paznokcie :)
    Poklikałabyś w linki w tym poście http://tworzonesercem.blogspot.com/2015/05/choies-wishlist.html ? Bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się te lakiery i twoj mani :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wszystkiego :) ładne kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora ta paczuszka. Ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dużo produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa paczuszka :) Mam nadzieję, ze będziesz zadowolona z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne lakiery :) podobają mi się twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna recenzja i piękne paznokcie :)
    obserwuje i zapraszam do siebie bepositivehoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory :) W sam raz na wiosnę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne masz paznokcie! Produkty bardzo ciekawe i z chęcią bym przetestowała :D

    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki wybrałaś :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)