18 maja 2015

POWROCMY DO DZIECINSTWA

Wiele osób nie lubi dzieci i uważa, że są złem wcielonym. Muszę przyznać, że nie rozumiem ludzi, którzy tak twierdzą przecież każdy z nas był kiedyś dzieckiem, prawda? Do napisania tego posta skłoniła mnie moja wizyta w przedszkolu. To był mój pierwszy raz kiedy w ramach wolontariatu podjęłam się opieki nad dziećmi. Weszłam do sali a w niej szesnastka czteroletnich dzieci pełnych energii, uśmiechu i zapału do zabawy. Po pięciu godzinach spędzonych z nimi mimo, że byłam bardzo zmęczona to uśmiech nie schodził mi z twarzy. Zaczęłam sobie przypominać jak to było gdy ja nie chciałam chodzić do zerówki, jak bardzo zżyłam się wtedy z koleżankami, jak tęskniłam za mamą, jak bawiłyśmy się w dom i to jak beztroskie było dzieciństwo. Pamiętasz te czasy gdy Twoim największym problemem było dobranie odpowiedniej sukienki dla lalki Barbie? gdy wracałaś z obitymi kolanami a rodzice powtarzali "do wesela się zagoi"? gdy nadużywałaś słów "powiem to mamie"? gdy marzyłaś o karierze aktorki, piosenkarki i modelki? Ja doskonale pamiętam swoje dziecięce marzenia. Chciałam być lekarzem. Od zawsze chciałam pracować z ludźmi, pomagać im i nadal tak będzie, nie w tym zawodzie - to w innym. 






W dziecięcym świecie jest wszystko idealne. Tak łatwo się z kimś pokłócić i tak łatwo wybaczyć, podać komuś rękę na zgodę bo wystarczy powiedzieć, że tak się nie robi a one to rozumieją. Łatwo powiedzieć proszę, przepraszam i dziękuję. Potrzebują one wiele uwagi (zwłaszcza wtedy gdy każda z dziewczynek czeka by usłyszeć komplement dotyczący jej nowej koszulki). Urocze gdy potrafią w kilka osób usiąść na moich kolanach i przytulić. Potrafią wzruszyć gdy śpiewają, zaskoczyć gdy w wieku niespełna czterech lat robią szpagat. Uczysz cierpliwości gdy największy rozbójnik w grupie zaczyna rozrabiać. Tak, dorośli powinni się wielu rzeczy uczyć od dzieci. Już nie mogę się doczekać gdy następnym razem będę mogła tam pójść. Tak małe osoby a tak wiele radości...












bluza - KLIK | spodnie - no name | buty - no name | torebka - sinsay

19 komentarzy:

  1. jak ty słodko wyglądasz !! neves-nevves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, dzieciństwo to najlepszy czas! Śliczna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda w latach dzieciństwa wszystko jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest cudowna 😍

    ____________________
    Fashion fashion on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze genialne buty i bluza, lubię motywy kwiatowe ;) Pamietam te czasy, pamiętam i tęsknie za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladne zdjecia. Dziekuje za pierwsze komentarze na moim blogu :) Zmotywowalas mnie tym. Wznawiam bloga.
    Nazwa taka sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie tyle co nie przepadam za dziećmi, co boje się ich pilnować. Zawsze mam w głowie różne dziwne wizje co może sie stać jak nie upilnuje malucha.

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza :)
    ja uwielbiam dzieci :) z chęcią wróciłabym do tych dawnych czasów chociaż na jeden dzień

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie lubię dzieci, ale czasami mam dość tych małych 10-letnich dzieciaków, które gadają "a moja mama na najnowszy samochód, który kupiła za milion złotych!!! A mój tata ma taką prace, że zarabia 10 tysięcy!!!!! Jestem taka ładna i mądra, a Ty głupia!!! Mam lepsze zabawki niSZ Ty, bo Ty jesteś biedakiem! żal.pl!!!"

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówić.. lubię dzieci ale zależy jakie niektóre to są straszne bachory które nie potrafią się zachować :)
    ps. ładne zdjęcia!
    http://adrianna-h.blogspot.com/2015/05/zaufanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. oj dziecinstwo to najpiekniejszy okres w zyciu! Ja nigdy w zyciu nie chcialam byc lekarzem, haha


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieci w miarę Lubie. Czasy dzieciństwa były takie beztroskie i piękne :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne spodnie i koszula.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jaką Ty masz ciekawą urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomimo tego, że nadal jestem dzieckiem, to jednak gdy byłam młodsza było lepiej, tak jak mówisz jedynym problemem było dobranie sukienki do lalki Barbie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem myślę, że fajnie byłoby wrócić do zerówki. To były czasy, kiedy nikt nie przejmował się, że ma tu i ówdzie zadrapanie albo poplamił ulubioną koszulkę. Gdy ktoś mówił: "zabawa", miał na myśli wyjście na dwór z innymi dzieciakami i siedzenie tam do późna, a nie zdjęcia na instagramie z dopiskiem: "#partyhard". Nikt nie spędzał całego dnia w internecie, a o istnieniu "fejsa" mało kto miał wówczas pojęcie.
    Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)