04 maja 2015

ROSSMANOWELOVE - PROMOCJE - HAUL

Za każdym razem gdy jest promocja -49% w Rossmanie w moim portfelu robi się niebezpiecznie pusto a to za sprawą tego, że uwielbiam testować nowe kosmetyki. Jest to idealna sytuacja do tego aby móc wypróbować coś za połowę ceny nie mając później wyrzutów sumienia, że trzeba coś wyrzucić jeśli się nie sprawdzi. Tym razem było troszkę inaczej - wiedziałam z jakiej kategorii kosmetyki chcę.



 Nigdy nie byłam przekonana do kremów BB ale wraz z idącą wiosną potrzebowałam tylko czegoś naprawdę lekkiego i tak znalazł się w mojej kosmetyczce Dream Fresh BB z Maybelline. Nie można wymagać zbyt wiele od kremów BB ale ten sprawdza się całkiem dobrze. Odświeża i nadaje blask twarzy.



O jakości pudru Manhattan Soft Compact Powder słyszałam już dosyć dawno. Mogę go szczerze polecić mimo, że użyłam go dopiero kilka razy. Dodatkowo dostajemy delikatną gąbeczkę, którą możemy szybko nałożyć produkt. Dużą uwagę zwracam na zapach kosmetyków przed jego zakupem a zapach tego kosmetyku jest taki świeży i kremowy. Kolejnym produktem jest korektor. Nigdy nie używałam korektorów ale stwierdziłam "co mi tam! wezmę". I póki co nie mogę się wypowiedzieć na temat tego produktu ponieważ jeszcze go nie testowałam.


A to mój numer jeden jeśli chodzi o puder. Zakupiłam drugie pudełeczko pomimo, że nie skończyłam jeszcze pierwszego. Mogę szczerze się podpisać pod tymi wszystkimi pozytywnymi opiniami na temat jego temat. Delikatny, brzoskwiniowy odcień matuje i długo utrzymuje się na twarzy.


Ostatni "produkt przypadkowy". Ciężko było mi znaleźć rozświetlacz pod oczy dlatego wzięłam po prostu to co było. Postaram się go przetestować i dam Wam znać co o nim sądzę!

21 komentarzy:

  1. Też kupiłam ten korektor :) A poza tym jeszcze podkład, eyeliner i cienie. W tym roku nie szalałam, bo mam dużo wydatków w maju. Planuję jeszcze zakup pomadki i lakierów ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy kupiłaś.
    W najbliższym czasie również będę musiała się przejść do rossmana.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam kilka rzeczy na tej promocji! Jeszcze tylko czekam na lakiery i pomadki :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupki! :) sama muszę sie wybrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam ten puder z Rimmela i mam takie samo zdanie, że jest świetny! Najbardziej czekam na pomadki i lakiery! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że przegapiłam promocję na kosmetyki do twarzy, bo też przydałby mi się rozświetlacz i korektor :( Ale i tak najbardziej czekam na moją miłość, pomadki <3
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się, że na aktualną porę roku najlepsze są lekkie kremy BB. Nie ma sensu obciążać skóry :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, akurat szukam matującego pudru i chyba wybiorę ten, który Ty kupiłaś :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy. Czy ten BB jest kryjący? Czy raczej taki tylko dla wyrównanie kolorytu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam w rossmanie zaledwie tusz do rzęs bo mi się skończył. Ale rzeczywiście promocja bardzo fajna.

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, jakie fajne nowości :) ja miałam wersję niebieską tego kremu BB i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy korzystają z promocji :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobycze :)
    http://marcysiaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też kupiłam sobie ten puder stay matte z rimel :)
    dzisiaj idę jeszcze po coś do oczu, a potem po jakiś lakier i pomadkę ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego :D ja kupiłam tylko krem bb z rimmela :)

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ten krem BB kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ten krem BB i niedługo po tym jedna z vlogerek go skrytykowała a teraz ty mówisz, że jest dobry i nie wiem co myśleć :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, ze zakupy udane :)

    Zapraszam  
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo sobie kupiłaś z tej promocji :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zakupy! Ja także zrobiłam niemałe zakupy, ale sądze że było warto :D
    Świetna aranżacja zdjęć! Bardzo mi się podobają ;)

    Ciekawy blog więc obserwuję ;)
    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)