12 maja 2015

ZAINSPIRUJ SIE, CZESC 2.

Ostatni post tego typu bardzo przypadł Wam do gustu i muszę przyznać, że ja też lubię przeglądać strony internetowe sklepów. Ostatnio stwierdziłam, że zakupy internetowe mają dużo plusów i minusów. Czasami kupując coś w ciemno możemy trafić lepiej niż w sklepie stacjonarnym a czasem gdy otworzymy przesyłkę zostajemy niemiło zaskoczeni choć strony teraz oferują nam wiele opcji dzięki, którym możemy wybrać swój idealny rozmiar. Dziś mam dla Was kolejne inspiracje lecz tym razem ze sklepu KLIK. W przyszłości planuję zrobić również post z ubraniami ze sklepów stacjonarnych.

KOMBINEZON - KLIK | TOREBKA - KLIK | KURTKA - KLIK

Kombinezon to naprawdę świetna sprawa, kiedy nie wiemy co ubrać jest świetnym rozwiązaniem. Już zaopatrzyłam swoją szafę w jeden i pokażę go tu niedługo na blogu. Powyższy strój jest idealny na każdą uroczystość, spotkanie czy wypad ze znajomymi.

KIMONO - KLIK | TOP - KLIK | SPODENKI - KLIK

Posiadam dwa kimona, jedno krótkie jedno długie ale jest to coś co przypadło mi do gustu już rok temu i nadal lubię je nosić. Ze zwykłym topem i spodenkami tworzą świetny lekki outfit.


STRÓJ 1 - KLIK | STRÓJ 2 - KLIK | STRÓJ 3 - KLIK

Jeszcze nie znalazłam idealnego stroju kąpielowego na tegoroczne lato ale zaczęłam już swoje poszukiwania. Na ten rok wybiorę strój składający się z dwóch części.

  • Cieszę się, że nareszcie udało mi się dodawać systematycznie posty a jutro kolejna część 3 i ostatnia w najbliższym czasie. Ruszę nareszcie troszkę z DIY, które już mam częściowo zrobione oraz ze stylizacjami czyli tym co najbardziej lubię. Jakieś propozycje na posty?


12 komentarzy:

  1. śliczny żakiet !

    ____________________
    rozdanie od Oasap na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się spodenki i torba :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane! :) ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy mi się podobają natomiast ten pierwszy kombinezon jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Crop top to cos co juz czeka w mojej szafie na lato ;)
    Poklikałam zrobisz to samo u mnie ? andziathere.blogspot.com - moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy. Poklikałam .

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy :)
    http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :) świetny blog, wrzucam do obserwowanych :) zgodziłabyś się na wymianę postami? zależy mi aby o moim nowym blogu dowiedziało się więcej osób :) http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ^^
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Shorty i jednoczęściowy strój przypadł mi do gustu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)