14 maja 2015

ZAINSPIRUJ SIE, CZESC 3.

Trzecia i jak na razie to ostatnia część inspiracji letnich, które sądząc po wyświetleniach bardzo lubicie. Tym razem wybrałam ubrania ze sklepu, który nie jest bardzo popularny LUCLUC ale myślę, że powinniście sprawdzić asortyment tego sklepu a jestem pewna, że przypadnie Wam do gustu. Dziś pokażę Wam strój idealny na lato pod każdym względem. Mimo, że staram się unikać ciemnych kolorów latem to ciężko się pozbyć jednego ze swoich ulubionych kolorów. Muszę przyznać, że w spódniczkach czuję się najlepiej dlatego wraz z idącym latem pokażę wszystkie spódniczki jakie posiadam w stylizacjach. Kimona jak już wspominałam we wcześniejszym poście lubię od dosyć dawna i zawsze wyglądają świetnie, luźno, wakacyjnie. Lubię Wam pokazywać co mi się podoba i jakie ubrania chętnie przygarnęłabym do własnej szafy a dzięki takim postom mogę to robić.   


KIMONO - KLIK | SPÓDNICZKA - KLIK  | CROP TOP - KLIK 

KAPELUSZ - KLIK | TOREBKA - KLIK | OKULARY - KLIK


Następny post będzie DIY! To będzie moje pierwsze DIY tutaj dlatego śledźcie bloga :)
Co sądzicie o stylizacji? ( proszę o kliki w linki :) )

16 komentarzy:

  1. poklikane :)

    __________________________
    poczuj się jak we Francji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!
    Taka typowo wiosenno-letnia :D
    ps. Poklikałam

    Mój blog ~ klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy! :) poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz wiecej słyszę o tym sklepie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy, w tej stylizacji genialnie się prezentują.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się z tym sklepem nie spotkam. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. top jest rewelacyjny!

    Poznaj bliżej jednego z najlepszych projektantów, Michaela Korsa:
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/michael-kors-czego-o-nim-nie-wiesz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. top plus ta spódnica= zestaw rewelacyjny *0*

    Zapraszam do mnie:http://written-by-me-for-you.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu. Bardzo ciekawe rzeczy mają. Trochę poklikałam w linki.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bralet bardzo mi się podoba, sama mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym topie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam ^^
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka fajna :))

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz częściej słyszę o tym sklepie na polskim youtubie czy blogosferze :) Super asortyment.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)