10 czerwca 2015

CO U MNIE? CO U WAS?

Nareszcie! - krzyknęłam gdy zorientowałam się, że teoretycznie zaczynam już wakacje. To niesamowite jak czas szybko leci! Słońce, plaża, woda, więcej czasu na robienie ciekawych rzeczy i więcej czasu na "nicnierobienie". Część nauczycieli już odpuściło z nauką i chyba sami poczuli wakacje, część niestety przypomniało sobie, że trzeba jeszcze zrobić z czegoś kartkówkę ale... jeszcze tydzień. Nadal jestem w trakcie robienia prawa jazdy. Jestem już całe szczęście bliżej końca niż początku i nie mogę doczekać się egzaminów. Mój kryzys minął i nie ma co się poddawać, nawet jeśli ma się czegoś dość i nawet jeśli myślisz, że się do czegoś nie nadajesz. Nie mam planów na wakacje. Planuję się w końcu porządnie opalić bo odcień mojej skóry można porównać do ściany. Wakacje będą przepełnione osiemnastkami znajomych dlatego dobrej zabawy nie zabraknie. To będą moje ostatnie takie typowe wakacje ponieważ przede mną - klasa maturalna! O mamo! Oby trwały jak najdłużej. W tych kilku zdaniach można skrócić to co aktualnie się u mnie dzieje. Jak u Was to wygląda? Czujecie wakacje czy pracujecie i ich mieć nie będziecie? Jakie macie plany?








 bluza - KLIK | spodenki - lovelywholesale | buty - adidas


24 komentarze:

  1. Piękne spodenki. Świetne zdjęcia!:)
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje raczej nie będe pracować, ew. będe dorabiać tu i tam. :) Zdecydowanie bede odpoczywać od szkoły :) Śliczne spodenki. Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) kxsiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje rozwinąć bloga, zrobić parę sesji fotograficznych i przede wszystkim dobrze się bawić ;) mam parę uwag do twojego bloga ale na początku zacznę od tej najważniejszej :) Proszę cie abyś zmodifikowała albo zmieniła szablon bloga a przynajmniej komentarze bo ich się czytać aż nie chce i bolą oczy od nich. Zrób przejrzystą czcionkę a będzie okey bo kiedy pierwszy raz tu wszedłem to od razu uciekłem skąd kiedy zobaczyłem komentarze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity post

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje raczej będą spontaniczne :) Został tylko 1 sprawdzian i wreszcie luz :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluza!
    jaki to model butów?:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie mogę się doczekać wakacji! Jeszcze niecałe dwa tygodnie i będę mieć wolne :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie powinnaś być z siebie mega dumna! Powodzenia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześwietne buty!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką ty masz buzię kochaną :)! Powoodzenia z prawkiem! Ja jestem na etapie zdawania, kolejnego :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prawo jazdy dopiero znaczne robić za rok, juz nie mogę się doczekać. Za niedługo wakacje, a nam w szkole w ogóle nire dopuszczają. No cóż, trzeba przetrwać te ostatnie tygodnie. Powodzenia w dalszym blogwaniu :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę powodzenia w przyszłym roku z maturą! :)
    O prawo jazdy się nie martw, na pewno dasz radę!! :*
    //Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kuzynka też po wakacjach idzie do klasy maturalnej, mogę Ci już życzyć powodzenia! :) Śliczne zdjęcia i bluza! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście już tylko ten tydzień, eh
    Fajnie, że szykują się takie imprezowe wakacje:) Mam nadzieję, że miło spędzisz te dwa mieisące:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju przede mną jeszcze rok luzu i dopiero za dwa lata matura! Pocieszającym aspektem tego jest fakt, że po maturze są najdłuższe wakacje w życiu ;p Powodzenia i życzę być w wakacje nie myślała o maturze bo co ma być to będzie.

    Zapraszam do mnie. trochę o książkach i o mnie oczywiście ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza i spodenki. Lubię takie luźne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jadę na obóz i do koleżanki,która miesza w Poznaniu ;)!.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wrocilam wczoraj z wycieczki, na ktorej bylo genialne ;') a w wakacji jade do Bulgarii! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też muszę się opalić, bo wyglądam jak ściana :D Co do wakacji, to mam już sporo planów.
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie, ale najbardziej podoba mi się ta genialna szminka na Twoich ustach. U mnie chyba ostatnie wakacje życia - właśnie kończę studia.
    http://recenzjezpoddasza.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)