01 czerwca 2015

DWIE PACZKI

Co u Was słychać? Mam nadzieję, że wszystko dobrze. Staram się dodawać posty często i robić wszystko systematycznie, już niedługo pojawią się nowe stylizacje. A dziś chciałabym Wam przedstawić dwa sklepy, otrzymałam od nich karty podarunkowe w ramach współpracy i pokażę Wam co udało mi się nabyć. Pierwszy sklep - Happiness Boutique sklep z damską odzieżą i biżuterią a  drugi to Snapmade sklep "ze wszystkim i z niczym".

W pierwszej paczce znajdowało się pudełeczko a w środku biżuteria a także miła karteczka z podziękowaniami za współpracę. Niby to tylko zwykła kartka z kilkoma słowami ale było to urocze. Zamówiłam kolię, która od samego początku bardzo mi się spodobała a na żywo wygląda jeszcze lepiej także jestem bardzo zadowolona. Już niedługo pojawi się w poście ze stylizacją.







KOLIA - KLIK


Sklep Snapmade to sklep w którym możecie zaprojektować tak naprawdę wszystko, począwszy od ubrań, obrazów, kubków aż po poszewki na poduszki, kosmetyczki, termosy i wiele innych ciekawych rzeczy. Tym razem wybrałam jedną kosmetyczkę dla siebie i jedną stworzyła sobie moja siostra. Z przodu dodałam wzór związany z moim blogiem a z drugiej strony cytat piosenki mojego ulubionego zespołu. Natomiast moja siostra wybrała kosmetyczkę związaną z jej idolem! Bardzo dobre wykonanie, jakość druku również a poza tym przez chwilę można poczuć się projektantem!



Tego typu strony to również świetny pomysł na stworzenie spersonalizowanych prezentów dla bliskich. Skorzystałybyście z takich sklepów?

24 komentarze:

  1. jej ten sklep jest super :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne rzeczy! Mega milo z ta karteczka, haha:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny naszyjnik! A z tą drugą stroną to fajny pomysł, jak się chce komuś zrobić oryginalny prezent :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam ostatnio fajnej kosmetyczki w sklepach, ale nic ciekawego nie znalazłam. Zaciekawiłaś mnie tą stronką :) Muszę wymyślić teraz co chce mieć na swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post. Równie super sklepy.
    A swoją drogą mam pytanie. Jeżeli mogłabyś to napisz do mnie na priv :)
    http://wioletta-roubinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka 😃
    Kosmetyczki także super ale najładniejsza ta z idolem twojej siostry 💞
    Pozdrawiam 🙉

    OdpowiedzUsuń
  7. super notka 😃
    Kosmetyczki także super ale najładniejsza ta z idolem twojej siostry 💞
    Pozdrawiam 🙉

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ,jakie świetne rzeczy! kosmetyczki mi się bardzo podobają :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny naszyjnik :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolia ;) Też bym się ucieszyła z takiej karteczki.
    Ten drugi sklep jest bardzo ciekawy.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. długo czekałas na przesyłke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obydwie firmy równo w tydzień przyszło :)

      Usuń
  12. Drugi sklep jest idealny na oryginalne prezenty


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te kosmetyczki :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z tymi sklepami. Naszyjnik mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny naszyjnik :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy zamówiłaś! Super są te saszetki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy o nich nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy są cudowne! Najbardziej podoba mi się naszyjnik. :)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Shawn! Cu-dow-ne!

    moznazwariowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)