26 czerwca 2015

OSTATNI DZWONEK

Kiedy usłyszałam dziś ostatni dzwonek, podpisałam odbiór świadectwa i opuściłam mury szkoły moja radość była nie do opisania. Wszystkim towarzyszyło lekkie niedowierzanie, że to już koniec. Ktoś wspomniał o tym, że już za rok będziemy klasą maturalną. Każdy poszedł świętować rozpoczęcie wakacji. Według telewizji to lato ma być bardzo ciepłe dlatego cieszę się podwójnie. Lubię ubierać krótkie spodenki i crop topy odsłaniające brzuch. Jak można zauważyć na poniższych zdjęciach pogoda nie rozpieszczała. W takim wypadku dobrze jest mieć kurtkę. Moja pochodzi ze sklepu Walktrendy tak samo jak bluzka Barbie, którą możecie znaleźć tutaj. Natomiast spodenki z wysokim stanem pochodzą ze sklepu Shein. A także okulary od Lucluc. Takie codzienne zestawy bardzo przypadają mi do gustu i jeszcze chętniej je noszę dlatego będzie ich niedługo więcej! 










kurtka / jacket - Walktrendy
spodenki / shorts - Shein
bluzka / blouse - Walktrendy
okulary / sunglasses - Lucluc

13 komentarzy:

  1. Ja cieszę się, że mamy już wakacje.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! U mnie w mieście pogoda również nie rozpieszcza - chociaż dzisiaj było wyjątkowo ciepło, około 25 stopni, lecz wiatr popsuł wszystko :(

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kurteczka

    _____________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na razie na dworze nie jest jeszcze tak cieplo, ale to musi sie zmienic! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby to lato było takie jak telewizja mówi.. chociaż u mnie na razie się nie zapowiada :(((
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne szorty, często zakładam podobne. :) Szkoda tylko, że pogoda tak się zepsuła.
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny look, ramoneska bomba!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kolorowe-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię letnie stroje i nie mogę się doczekać ciepłych dni :) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw. Podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta kurtka. Podoba mi się jej fason jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)