14 czerwca 2015

LISTA MARZEN | + giveaway Shein

W tym momencie powinnam być w Warszawie, czekając na koncert mojego wspaniałego zespołu Bastille ale niestety czasami wiele czynników nas ogranicza i nie zawsze możemy mieć to czego byśmy chcieli. W takim wypadku trzeba się zwyczajnie z tym pogodzić i być na bieżąco z relacjami z koncertu. Obiecałam sobie, że spełnię to marzenie - spotkam chłopaków na żywo a wtedy będę bardzo szczęśliwa. Uwielbiam marzyć a także mieć marzenia, które dzielę z kimś bliskim. Czy tego chcesz czy nie, kąciki Twoich ust unoszą się do góry bo właśnie stało się to czego tak bardzo pragnąłeś. Pamiętam, że gdy miałam o wiele mniej lat niż teraz, dmuchając świeczki na torcie z roku na rok wymyślałam nowe i nowsze życzenia. Nie było ich wolno mówić bo przecież w innym wypadku by się nie spełniły! Dziś wspominam to z uśmiechem na ustach ponieważ moje marzenia o byciu księżniczką, lekarzem i aktorką legły w gruzach. Ale są również inne marzenia, które bardzo chcę spełnić. Spełnianie marzeń to droga do wewnętrznego szczęścia. Kocham spełniać marzenia, które dadzą mi wiele wspomnień i możliwości przeżycia czegoś nowego. Te spełnione dają również wiele energii i chęci do życia. Być może kiedyś spiszę wszystkie swoje plany, marzenia, które chciałabym aby doszły do skutku a spełnione wykreślać. To byłoby coś naprawdę fajnego!






WAKACYJNY GIVEAWAY - WYGRAJ 120$ 
W SKLEPIE SHEIN

1) Zarejestruj się na stronie sklepu - KLIKNIJ TU
2) Polub stronę sklepu na facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
3) Zostaw email w komentarzu pod którym zalogowana jesteś na stronie.
4) Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga.

Giveaway trwa od 14.06 do 27.06! Powodzenia :)


kombinezon - KLIK | buty - noname

71 komentarzy:

  1. Marzenia z wiekiem się zmieniają ale to i dobrze
    Fajny kombinezon
    Obseruje: madda
    mail: mada.michnowicz@wp.pl
    Pozdrawiam, Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w dzieciństwie chciałam być księżniczką! :D
    Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie! Jeśli chodzi o współpracę to jestem chętna. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!
    ----
    Zarejestrowałam się na e-mail: werka3457@gmail.com
    Polubiłam fanpage strony
    Obserwuję publicznie twój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia są czymś wspaniałym, a radość, gdy je spełniamy jest nie do opisania! :))
    zalogowana jestem na e-mail : werka.holy@o2.pl
    zapraszam też do siebie --- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com
    + świetny kombinezon! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciństwo, dużo różowego koloru, księżniczka co to były za czasy.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Wera Nika
    Email: wero11@op.pl
    Lubię jako: Weronika Jankowska :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny kombinezon :) Świetnie się w nim prezentujesz :)
    Na czym miałaby polegać taka współpraca? Pytam choć i tak wiem, że nie mam pewnie na nią szansy.. mój blog nie jest na tyle popularny :)
    Pozdrawiam !

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. email: klaudiagoluszka222@interia.pl
    obs. jako: Sapphire Blog
    lubie jako: Klaudia Gołuszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA!
    nuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnianie marzeń jest bardzo ważne:))
    weronika45@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten kombinezon

    ____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moje marzenie sie spełniło bo autograf markowskiej zdobyłam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział! :)
    Oberwuję jako : Patrycja Stępień
    Lubię jako : Patrycja Stępień
    E-mail : Patusia_16_2000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne w tym wyglądasz :)
    Bardzo ładne zdjęcia + chętna do współpracy :)
    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wannabedaae@gmail.com

    GFC: Petra Black
    FB: Petra Kos

    OdpowiedzUsuń
  17. olunia1106@wp.pl
    Obserwuję jako Spontanicznie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie każde marzenie zostanie nam spełnione, ale trzeba marzyć, by miało nas co utrzymać przy życiu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko spelnione:)
    kikaa.s.99@gmail.com

    Nie wszystko tak od razu sie spelnia, jeszcze bedziesz miala szanse ich zobaczyc, na pewno! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. strijelcic@gmail.com
    FB: Nikolina Vukelić
    GFC: Nikolina Vukelic

    OdpowiedzUsuń
  21. justys0081@wp.pl
    Obserwuje jako: Cleo

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim marzeniem również jest jechać na koncert mojego ulubionego zespołu i porozmawiać z chłopakami. Wtedy zapewne przez najbliższe 2 tygodnie leżałabym w łóżku i płakała ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. E-mail: ola18991@o2.pl
    Obserwuję bloga jako: Aleksandra K.
    Lubię fanpage jako: Aleksandra Kojder

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzenia są czymś na prawdę wspaniałym. ;) Śliczne zdjęcia ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obsewuję bloga jako : Aleksandra Perzanowska
    E-mail : alexandra.perzanowska@spoko.pl
    Lubię fanpage jako : Aleksandra Perzanowska

    Może tym razem szczęście dopisze :))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kombinezon, pasuje Ci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział! Bardzo chciałabym cokolwiek wygrać, jakoś nigdy nie mam do tego szcześćia.

    E-mail pod, którym się zarejestrowałam: hannalovepretty@go2.pl
    Profil na Facebooku, na którym polubiłam: Katarzyna Chabasińska
    Obserwuję na blogerze jako: Malinowe-ciasto

    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga! http://malinowe-ciasto.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. e-mail: kikaa.x33@gmail.com
    obserwuję jako: Kinga S
    lubię jako: Kinga Szyszka

    Ja również uwielbiam dążyć do spełnienia moich marzeń ;)
    Cudowne zdjęcia!

    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Karolina B.
    email: karolinablogofficial@gmail.com
    lubię fanpage jako: Karolina Bieniasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Fanpage: Laura Kotlinska
    Obserwuję: Laura Kotlinska
    Email: laura.kotlinska.96@gmail.com
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział;)
    E-mail : gabim@poczta.onet.pl
    Obserwuje jako : Gabriela Majcherczak
    Polubiłam fanpage jako : Gabriela Majcherczak
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje Twoj blog!:)
    Fanpage polubilam jako Julia Kowalczyk :)
    Email pod ktorym sie zarejestrowałam: hyzle@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: July ♥
    Lubię jako: Julia Nagow
    e-mail: julka11209@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Great giveaway! :D

    Facebook nick: Diana Giselle SanForc
    GFC: Giselle SanForc
    e-mail: digisafo90@yahoo.es

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z pewnością spełnisz swoje marzenie, tak jak ja spełniłam swoje by w ogóle pojawić się na OWF :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Klaudia Kostrzewa
    Adelayda.kk@gmail.com
    Obserwuję jako Klaudia K

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz, ja też jestem marzycielką i wciąż dążę do realizacji przynajmniej części z nich :)
    Biorę udział w konkursie z Shein :)
    Obserwuję bloga jako: nika88
    Lubię na FB jako: Monika bloguje
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział w konkursie z Shein :D
    Obserwuję bloga jako: Weronika Niepodam
    Lubię na FB jako: Weronika Żukowska
    E-mail: weronikaniepodam14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    lubię na fb jako Dorota Walczak
    dorotawalczak16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. e-mail: by-sylwia@wp.pl
    obserwuję jako: by Sylwia
    lubię jako: Sylwia Pabian

    Bardo ładne zdjęcia <3

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  42. Zarejestrowałam się na email : ewelinakowalczyk12345@gmail.com
    Polubiłam jako Ewelina Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  43. agusia5560@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. kawa4447@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje: Aleksandra
    mail: agent.pee007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. E-mai: dariakedzioraa@wp.pl
    Obserwuję jako Daria Kędziora

    OdpowiedzUsuń
  47. kochacwszystko@o2.pl
    Na fb polubione, obserwuje cię jako koza13 !
    Nie do wiary co się dzieje, buzia moja aż się śmieje!
    Sklep SHEIN tu poznałem, w nim się bardzo zakochałem
    dla żonki piękne kreacje wybrałem, takich cudnych nie widziałem
    i świetna okazja będzie do obdarowania, kolejna rocznica ślubu świętowania.
    taki bon to moje marzenie, czekam tylko na jego spełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. xxxedytaxxx@interia.eu
    obserwuje amorki5

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: POLARIS
    E-mail: anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. E-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com
    Obserwuję jako : Sylwia26

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuje : xxxxkicia5xxxx
    xxxxkicia5xxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. Wioletta P
    wiolettapaprz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję jako montagne
    lubię jako Lidia Aleksandra Ciopala
    mail: montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko gotowe :)
    olaablogg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej, zgłaszam się! Super konkurs! :)

    mail : Boniecka31@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana kiedy można spodziewać się wyników ??:)

    OdpowiedzUsuń
  57. hej kochana, kiedy można spodziewać się wyników?

    OdpowiedzUsuń
  58. co z wynikami ? pojawią się ? Czy kolejny konkurs ściema ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym, że Shein napisało mi później, że musi wziąć w konkursie 100 osób udział... A wzięło troszkę mniej a w konkursie z Romwe wyniki ogłosiłam!

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)