24 czerwca 2015

WAKACYJNE PLANY

"Te wakacje będą wyjątkowe" - zawsze tak mówię gdy przychodzi lipiec. Każde z nich wspominam ciepło z uśmiechem na twarzy. Czekam na nie z utęsknieniem a gdy się skończą zastanawiam się dlaczego tak szybko minęły i czy wykorzystałam ten czas w stu procentach. Najprawdopodobniej masz tak samo jak ja. Od poniedziałku nie chodzę do szkoły dlatego nieoficjalnie zaczęłam już wakacje. A za równiutki tydzień zaczynam pracę! To będą moje pierwsze wakacje, które spędzę głównie w pracy. Chciałabym się wybrać w te wakacje do Warszawy, Krakowa i Częstochowy by zobaczyć kawałek Polski a także przekroczyć granicę naszego kraju i odwiedzić Pragę oraz Berlin. Chciałabym wykorzystać fakt, że jest to jeden z tych momentów w roku gdzie nie ma ograniczeń czasowych i możemy wykorzystać ten wolny czas jak tylko chcemy! Warto sobie mniej więcej coś zaplanować (mimo, że jeszcze niedawno nie miałam planów na wakacje) i zrobić listę rzeczy, które pragnie się zrobić. Niedługo przygotuję taką listę rzeczy, które ja chciałabym zrobić w ciągu tych dwóch miesięcy i podzielę się nią tu na blogu. 














sukienka - KLIK 
jeansowa kurtka - esprit
buty - no name

Jak Wasze plany na wakacje?

14 komentarzy:

  1. Te wakacje musza byc super!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj! to duoz podrozy jak na taki krótki czas! Mam nadzieje, ze dasz rade wszytsko zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj miałam "wielkie plany" na wakacje, a połowa rzeczy i tak nie wypalała. Mam nadzieję, że w te wakacje będzie zupełnie inaczej!
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie udanych wakacji. Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam nie mam planów na wakacje :) Postanowiłam, że spędzę je tak, jakby następnego dnia miałoby nie być. Wszystkie wyjazdy będą spontaniczne tak samo, jak spotkania ze znajomymi. Nie chcę siedzieć z organizerem i wzdychać, że brak mi czasu. Chcę się dobrze bawić, a przede wszystkim wyluzować. Myślę, że nie mam planów również z innego, dość kluczowego powodu. Remontujemy dom. Muszę trzymać rękę na pulsie, pilnować, czy wszystko idzie po mojej myśli i doglądać fachowców, bo wiadomo, różnie bywa :) Wakacyjna praca? Też nad nią myślałam, ale to zbyt wiele zobowiązań (jak na mnie). Trzeba w końcu zwlec się z łóżka o wyznaczonej godzinie, stawić się na miejscu o danej porze i przepracować parę godzin. Nie, to nie dla mnie :) No. Trzymam kciuki za to, abyś odwiedziła wszystkie te miejsca, które pragniesz, a także, aby każdy cel, jaki sobie wyznaczyłaś na tę dwumiesięczną labę, został zrealizowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka. Udanych wakacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam żadnych planów. Są to pierwsze tak niezorganizowane i spontaniczne wakacje. Jak na razie średnio mi się zaczęły, ale mam nadzieję, że dużo się wydarzy i będą naprawdę wspaniałe :) Śliczna sukienka!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam planów :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ze wszystkie plany wypalą! Śliczne zdjęcia:*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam wziąć sobie te sukienkę, ale skusiłam się na kurtkę. Jednak sukienki sobie nie odpuszczę widzę ze jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjęcia! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)