08 czerwca 2015

CZY WARTO ZAMOWIC PEDZLE PRZEZ INTERNET?

Dzisiejszy post odbiega troszeczkę tematyką od pozostałych. Mimo, że zdarza mi się pokazać tutaj kosmetyki to rzadko kiedy pokazuję narzędzia do wykonania makijażu. Kiedy rano śpieszę się do szkoły to nakładam podkład palcami ale gdy mam więcej czasu to zwykle robię to pędzlami, które służą mi już około rok. Po tym czasie zaczęły wypadać włoski i nie są już w tak dobrej kondycji jak były na samym początku. Postanowiłam, że zamówię sobie cały zestaw pędzli do konturowania twarzy a także do oczu. Zamówiłam je na stronie - klik. Przed zamówieniem poszukiwałam recenzji na temat tego zestawu ale prawdę mówiąc nic nie znalazłam dlatego dziś przybywam z ich recenzją.  


Zestaw liczy 10 sztuk pędzli do makijażu w różnych kształtach. 5 do konturowania twarzy i nakładania podkładu a także 5 do makijażu oczu. Na stronie do wyboru mamy kolor biały, czarny i złoty. Z kilku pędzli wystawały lekko włoski ale jest to normalne w pędzlach bo nie zawsze są równe i czasem trzeba samemu je przyciąć. Włoski są bardzo miękkie i delikatne co mnie zdziwiło ponieważ nie sądziłam, że będą aż takie dobre. Bardzo dobrze rozprowadzają podkład, puder a także nie kruszą cieni do powiek za co wielki plus. Jedyny minus to zapach końcówek pędzli - po wyciągnięciu z opakowania poczułam zapach takiej świeżej farby dlatego muszą one trochę wywietrzeć bo zapach jest okropny.  

  






Cieszę się, że zaryzykowałam i zamówiłam te pędzle ponieważ póki co jestem z nich bardzo zadowolona i każdemu mogę śmiało je polecić! Jednak nie wszystko z "chińskich stron" musi być tandetne. Mam nadzieję, że posłużą mi dłuuuugo. :)

21 komentarzy:

  1. Ja jednak wole kupywać pewniaki jesli chodzi o pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za dużo odstających włosków. Wolę sprawdzone pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio właśnie szukałam pędzli przez internet ale nie ufam zagranicznym stroną .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie maluję się, aż tak profesjonalnie, dlatego myślę, ze takie pędzelki są idealne- trochę szkoda mi pieniędzy na np. pędzle z Hakuro, gdze jeden kosztuje 30 zł :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te włoski to zdecydowanie nic normalnego ;/ Dobry pędzel ma dobrej jakości włosie i nic nie odstaje.Swoje dwa komplety tez kupiłam przez internet ale z polskich stron i takie, które były polecane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po twojej ocenie mam ochotę je zamówić :)
    zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pędzle jakie mam są z zamówione przez internet, mają się świetnie, więc ja też nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo takie pędzle by mi się przydały ! Fajne są ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję już na te pędzle od jakiegoś czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuję pędzle na "stronach chińskich" i jeszcze nie zdarzyło mi się żebym była niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolekcja pędzli :) jednak na obecną chwile nie maluje się nimi :)
    Pozdrawiam !

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ale mam problem z zamawianiem na chińskich stronach ;/ Myślę, że wolę zaoszczędzić pieniądze na np 3 czy 4 pędzle z Hakuro :)
    Zapraszam: tori0102.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam chyba nawet takie same z podobnej stronki i sprawdzają się super!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze,że się nie zawiodłaś.
    Ja właśnie szukam nowych pędzli, może również się skuszę na te po Twojej recenzji. ;p
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam kilka podstawowych pędzli Hakuro, świetna jakość, dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmawiałam raz pędzle przez internet tylko z wolewholes czy coś takiego do siostry i też jest z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam pędzel z chińskiej stronki i jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kliknęłam:* ja z tej strony zamówiłam kurtkę i przyszła z metką 'made in Spain" więc no :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Znakomity post

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamówiłam pędzle przez internet już 2 razy i jestem z nich mega zadowolona. Jak na taką cenę są super!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja osobiscie jestem fanką pędzli Hakuro, przerabiałam juz wczesniej wiele innych zestawow ale zaden mnie nie zachwycil. Moim ulubiencem jest Hekuro H50S do podkladu, cuuudo. Kosztował co prawda 30 zł, ale wiem ze to inwestycja na lata. :)

    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)