16 czerwca 2015

WIERZYSZ W HOROSKOP?

Wiele osób mówi, że nie wierzy w przepowiednie. Są też Ci, którzy swój dzień zaczynają od przeczytania horoskopu aby wiedzieć co go spotka w tym dniu. Do której z grup należę? Muszę przyznać, że nie jestem przesądna. Choć czasem gdy widzę czarnego kota na drodze w myślach krzyczę by nie przebiegał zanim nie przejdę a w piątek trzynastego wcale nie panikuję, że coś nagle mi się stanie i nie zamykam się w domu chowając pod kołdrą przed pechem. Kiedyś czytałyśmy z przyjaciółką horoskop w formie żartów. Nie sądzę by każda osoba, która jest z pod znaku ryb bądź raka znalazła miłość swojego życia w tym samym dniu co tysiące innych osób z pod tego samego znaku - to przecież nielogiczne, prawda? A nawet jeśli coś się sprawdzi jak kilka dni temu to nie biorę tego w zupełności na serio. Jak to mówią? Światem rządzą przypadki. Nie rozumiem osób, które ufają wróżkom, które często możemy spotkać w telewizji. I chyba nigdy nie zrozumiem...









marynarka - shein | spodenki - KLIK | bluzka - KLIK

17 komentarzy:

  1. Według mnie horoskopy mają w sobie trochę prawdy, ale nie mam obsesji na ich punkcie. W sumie to głównie chodzi mi, że astrologia ma sens. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Ja nie jestem przesądna z resztą zawsze w piątki 13-stego dziwnie mam szczęscie :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna marynarka <3

    ______________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żakiet jest cudowny! :)
    Tez nie rozumem takich osób..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam młodsza to wierzyłam w takie rzeczy, teraz już mi przeszło i jak dla mnie to zwykłe głupie przesądy :) Śliczna stylizacja!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja kochana oraz zdjęcia. Ja tam się często śmieję z wróżbity Macieja hahaha czytam horoskopy ale tak dla jaj. Czasem się coś tam sprawdza, :) <33 Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu <33 ZAPRASZAM Serdecznie do mnie na mini konkurs.
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedys czytałam horoskopy, lecz bardziej dla żartów. Nie wierzę w nie.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity post zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Horoskopy piszą ludzie tacy sami jak my. Nie mogą przewidzieć tego co się wydarzy. To nie realne :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kompletnie w przepowiednie tego typu nie wierzę, chociaż zastanawiające jest to, że mój sąsiad kiedyś dla zabawy poszedł do wróżki i przepowiedziała mu, że jutro przyjdzie do niego policja. I faktycznie przyszła :p Ale te wszelkie telewizyjne wróżki to porażka, kiedyś w nocy to oglądałam - tam dzwonią same starsze panie, które chyba nie mogą w nocy spać. Albo wysyłają SMS-y, żeby przesłać im porcję "boskiego światła" :D Bardzo mi się podobają te spodenki, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróżki, horoskopy, jasnowidzowie - wszystko jest ustawione. Nikt nie poda ci czegoś typu ,,Dzisiaj upadniesz na kamień przy ulicy takiej i takiej" tylko ,,Dzisiaj spotkasz się ze znajomymi" - czyli coś oczywistego, aby człowiek się nabrał ;)
    I śliczne zdjęcia :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ladnie wygladasz! :) ja nie wierzę

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :) Ja tam w horoskopy nie wierzę, ale czasem czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit. Czasem gdy czytam horoskopy to mam nadzieję że niektóre się spełnią . Haha :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie wierzę w horoskopy ;)
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wierze w żadne horoskopy. Swietna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie czytam horoskopow ;p
    super stylizacja ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)