12 lipca 2015

BLACK AND WHITE STRIPES

Pisałam tutaj o tym, że moje tegoroczne wakacje będą skupiały się głównie na odpoczynku i leniuchowaniu. Jednak jest zupełnie inaczej! Od początku lipca pracuję i ze względu na to, że wstaję bardzo wcześnie i wracam dosyć późno nie mam tyle czasu ile chciałabym mieć dla siebie. Dlatego też przez ostatni tydzień nie pojawił się tutaj żaden post. Pogoda też nie jest zadowalająca a przynajmniej nie na tyle by móc wybrać się na basen także póki co nie jestem bardzo zadowolona z tych wakacji. Wam również czas tak szybko płynie? Chcąc czy nie chcąc 1/4 wakacji już za nami a przecież tak niedawno wspominałam o tym, że one właśnie nadchodzą... Nie ma co narzekać! Trzeba zrobić coś aby były one jeszcze lepsze niż poprzednie. Jak możecie zauważyć ostatnio mam lekką obsesję na punkcie połączenia bieli z czernią ale jak najbardziej sprawdza się również takie zestawienie latem. 








crop top - KLIK
spodenki - American Apparel
torebka - KLIK
buty - KLIK

17 komentarzy:

  1. Wiem jak to jest haha ostatnio mam obsesję na punkcie pasków, czerni i bieli. Takie kompozycje zawsze wyglądają dobrze i szykownie. Twoja stylizacja przypadła mi do gustu, wyglądasz cudownie. Urzekła mnie ta mała torebeczka , świetna jest!
    Mam nadzieję że jeszcze odpoczniesz w te wakacje <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tej pracy. Ja potrzebuję nowego telefonu, ale niestety pieniędzy na to brak, a praca wakacyjna by dużo pomogła. Czerń i biel to moje ulubione kolory, także stylizacja całkiem całkiem. :) Życzę udanych wakacji. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny crop top :)

    zapraszam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorwałam ostatnio bardzo podobne szorty w sh :)
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń

  5. hej piękne zdjęcia robisz na bloga czym robisz i jakim obiektywem?

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio pokochałam białe szorty, a wcześniej ich nie znosiłam
    świetna stylizacja :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja! Ten crop top jest śliczny! Pięknie wyglądasz <3

    Pozdrowionka ;*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wakacyjny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wakacje ciągną a ciągną. Czego można się spodziewać po leżeniu całymi dniami w gipsie :c
    Mam nadzieję że cała energia nie uleci z Ciebie przez wakacje :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w butach i torebce ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie wyglądasz:) Kochana czy były juz wyniki konkursu z shein ? Bo martwie się że przegapiłam :(


    Kliknij w link na koncu tego posta, zostaw komentarz a polecę Twój blog w kolejnym wpisie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja :) do tego modna.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ciekawą, nietypową urodę :) jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)