01 lipca 2015

BLACK OOTD

Co robicie w to upalne lipcowe popołudnie? Ja między innymi nareszcie znalazłam czas na nadrobienie zaległości w czytaniu. Kiedyś nie lubiłam czytać. Ludzie w naszym wieku zniechęcają się do czytania ze względu na przymusowe czytanie lektur szkolnych, które szczerze mówiąc zwykle nie są interesujące a do naszego życia nic ciekawego nie wnoszą. Takie wnioski wysnuliśmy rozmawiając ze znajomymi kilka dni wcześniej. Osoby, które przeczytają w klasie zadaną lekturę można wyliczyć na palcach jednej ręki. Ale dziś nie o tym. Jedną z moich ulubionych aktorek jest Shailene Woodley - dzięki niej postanowiłam obejrzeć "Niezgodną". Nie oglądam tego typu filmów ponieważ nie sądziłam, że może mi się spodobać i nie byłam pozytywnie nastawiona do tego typu gatunków ale... obejrzałam go ze względu na Shailene chcąc ocenić jak wypadła w roli Beatrice. W ten sposób zakochałam się w tym filmie a niedawno sięgnęłam po całą trylogię i jestem w trakcie czytania. Oczywiście zwykle mam tak, że najpierw oglądam film a potem orientuję się, że jest książka. Nie, sama nie rozumiem dlaczego tak jest. Podobnie miałam w przypadku "Gwiazd naszych wina". Także jeśli macie dużo wolnego czasu to polecam Wam sięgnąć po tę serię i koniecznie obejrzyjcie ten film - jeśli jeszcze go nie oglądaliście.










koszula / blouse - romwe
spodenki / shorts - kliknij tutaj
baleriny / shoes - noname

15 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. <333 Też lubię bardzo aktorkę Shailene Woodley Niezgodna to jeden z moim ulubionych filmów. Gwiazdy naszych wina również oglądałam ekranizację oraz książkę. :) Zachęcam się do dalszego czytania,ja kocham czytać to moje hobby. Powiadają kto czyta żyję podwójnie, i to zdecydowanie prawda. Polecam obejrzeć Zostań,jeśli kochasz. A jeśli chodzi o książkę to polecam ci sagę Wybrani C.J Świetna saga. :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne spodenki. Bardzo fajna stylizacja!
    Lektury szkolne to po prostu najgorsze, co można wymyślić...

    Pozdrowionka :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz mega figurę! Pięknie wyglądasz :) Super są te spodenki, pasują Ci.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te spodenki ! Optycznie wydłużają nogi super są !:)

    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czytam lektury szkolne, niektóre sa naprawdę fajne! Aczkolwiek ostatnio, Dziady cz. III ledwo dałam radę....
    Natomiast "Niezgodna" jest na mojej liście do przeczytania :D. Film obejrzę, ale oczywiście po przeczytaniu :D
    Bardzo fajna stylizacja, idealna na ostatnią, upalna pogodę. Zwłaszcza koszula bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!
    Ruciakowa.

    ruciakowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Ja też lubię czytać książki.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne spodenki, klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie bylabym wdzieczna :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś nie lubiłam czytać teraz po książki sięgam chętnie a szczególnie gdy książka dotyczy uzależnień lub czegoś psychicznego
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również twierdziła jeszcze niedawno, że taki film na pewno mi się nie spodoba. Po oglądnięciu "Niezgodnej" byłam naprawdę mile zaskoczona i dzięki temu właśnie kończę drugą część - "Zbuntowaną".
    World reflected in the mirror Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam pierwszą część w celu zorientowania się w sytuacji :D ciekawie napisana, obejrzałam Niezgodną i na razie nie oczekuję nic więcej, być może jest to spowodowane tym, że im więcej wizji przyszłości świata tym większy mam mętlik, więc stawiam głownie na to na co mam 100% chęć
    śliczne spodenki :)
    pozdrawiam serdecznie
    cynamondavinci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz swietne spodenki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)