26 lipca 2015

Czas na zmiany...

Chciałam zrobić to już od dawna. Chciałam zmienić wygląd mojego bloga. Nareszcie kiedy stworzyłam już część elementów - z niewiadomych powodów blogspot odmawia posłuszeństwa. No, trudno! Będę musiała pomęczyć się z tym wszystkim jutro. Ale cieszę się, że mimo tego, że pochłania to troszkę czasu to mam już część i będzie tu zupełnie inaczej. Jednocześnie nie chcę aby był to blog jedynie ze stylizacjami, których jest tutaj ostatnio bardzo wiele. Chcę żeby tutaj było bardziej różnorodnie i żeby każdy mógł odnaleźć coś dla siebie a ja będę mogła tworzyć to co najbardziej lubię. Ostatnio jestem dosyć ograniczona czasowo a w dodatku moje zmęczenie wcale nie pomaga. Z tego też powodu posty są wstawiane późnym wieczorem. Stworzenie zdjęć, ogarnięcie wszystkiego i złożenie posta wbrew pozorom zajmuje dużo czasu. Trzymajcie się Kochaniiiii!











kapelusz - STRADIVARIUS
spodenki - KLIKNIJ TUTAJ
koszula - KLIKNIJ TUTAJ
buty - F&F

15 komentarzy:

  1. Ciekawa bluzka !:)

    ________________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nie musisz nic zmieniać :D Ty jak i twój blog są super i na prawdę nie potrzebujesz zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kapelusz ! bardzo podobają mi się spodenki ! :)
    Zapraszam do mnie ;)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow te spodenki sa świetne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nowy wygląd będzie super.
    Cudowna stylizacja.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu nie powiedziałabym, że masz 18 lat! wyglądasz tak poważnie, zazdroszczę :(

    www.fashiolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli czujesz że czas na zmiany to działaj :)

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nic nie zmieniała w wyglądzie twojego bloga. Moim zdaniem jest dobrze. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna koszula i buty. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na powrotny post .

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/07/75-im-back-wrociam.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszulka i spodenki! Naprawdę. *___*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)