22 lipca 2015

KOCHASZ BOHO STYLE?

Czy tylko ja totalnie zakochałam się w białych rzeczach na lato? Czy tylko ja uwielbiam kwieciste wianki te mniejsze a także te większe? Czy tylko ja zachwycam się ubraniami typowo festiwalowymi, zwiewnymi i lekkimi? Czy tylko ja uważam, że dzięki nim lato ma jeszcze większą magię i cudowną atmosferę? Sądzę, że znajdą się tutaj osoby, które na większość z tych pytań odpowiedziało "MAM TAK SAMO". Z pewnością wielu jest przeciwników jak i zwolenników stylu boho, który króluje w mojej szafie i moim sercu tego lata. Dziś sukienka - biała, z koronką a także obowiązkowo wianek, który nadaje jej specyficzny charakter. Ja jestem jak najbardziej na tak a Wy?















sukienka - kliknij tutaj
buty - kliknij tutaj


zadawajcie pytania w komentarzach na, które udzielę odpowiedzi w nowym poście :)

22 komentarze:

  1. ślicznie <3

    __________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, godzinkę temu dodałam posta z tym samym wiankiem, haha! Śliczne zdjęcia :))
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)
    Poklikałam w linki :D Mogłabyś się odwdzięczyć i poklikać też u mnie? ;)
    Mój blog-klik!

    [P] Dlaczego zaczęłaś się intersować stylem boho? :D
    [P] O której zazwyczaj wstajesz w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna sesja! Tez bardzo lubie biale rzeczy a zwlaszcza kwieciste wianki <3

    Moge prosic o poklikanie w linki u mnie pod zdjeciami. Bede bardzo wdzieczna :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/2015/07/wishlist-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo :D
    chciałabym przez cały rok ubierać się w stylu boho haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek jest piękny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie jestem w tym stylu aż tak bardzo zakochana ani też nie jestem jego przeciwniczką tylko pene rzeczy mi w nim podobają
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się styl boho, choć niestety nie mam ubrań w takim stylu :(

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Ja może tym stylem się nie interesuje, ale lubię białe rzeczy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się taki styl :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl Boho nie jest zły, nawet bardzo ciekawy :)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    NITKA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takze pokochalam styl boho! Piekna sukienka! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie pasuję taki styl! :))
    Ślicznie wyglądasz.
    Ja osobiście nie przepadam...
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się strasznie styl boho *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o matkoooo, to zdjęcie jak masz rozwiane włosy wygrywa wszystko ! Jest piękne, a nie nie mała poprawka. Ty jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl boho nie jest moim ulubionym, ale także nie mam nic przeciwko. ;) Ty wyglądasz cudownie w tej stylizacji!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie nie wiem czy styl boho na co dzień mi się podoba . Okazyjnie, czemu nie jak ktoś faktycznie umie się dobrze ubrać, jednak nie przepadam za tym " stylem "

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na styl boho przymykam oko :D Niby lubię, ale mnie nie zachwyca :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się ten styl bardzo podoba. Idealne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sukienki w koronki ,białe i delikatne tobie ten styl idealnie pasuje:))))
    Zapraszam!
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, look tak samo, resztą to ty jesteś taka ładna. :) (ups, przesłodzone, ale co zrobić? ;/)
    [P] Co zamierzasz studiować?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)