03 sierpnia 2015

CO NOWEGO W MOJEJ SZAFIE? - SHEIN ORAZ ROMWE


Postanowiłam, że od czasu do czasu będą pojawiały się na moim blogu posty "Co nowego w mojej szafie?" w których dokonam porównania ubrań, które otrzymałam/kupiłam z tym jak zostały przedstawione na stronie internetowej. Często możemy natrafić na niezgodność produktu z opisem. Kupowanie ubrań w internecie jest o tyle trudniejsze, że nie możemy ich przymierzyć a ja przed zakupem na różnych stronach często sugeruję się opiniami posiadających już daną rzecz. Często z obawą zamawiam niektóre rzeczy dlatego chciałabym Wam przedstawić w tej serii postów ubrania, które ja zamówiłam abyście się nie natknęli na tzw. "bubla"!


Kurtka (Shein - kliknij tutaj). Mam małą obsesję na punkcie kwiatów zwłaszcza na ubraniach stąd właśnie mój wybór padł na tę kurtkę. Jest niesamowicie urocza, delikatna i dziewczęca. Jej wykonanie jest bardzo porządne i jestem bardzo z niej zadowolona gdyż idealnie sprawdzi się na jesień. Zamówiłam rozmiar M, zamek działa bez zarzutów, nie wystają z niej żadne nitki a wręcz przeciwnie - jest bardzo starannie wykończona.



Kombinezon (Shein - kliknij tutaj) To chyba nie nowość, że moją kolejną obsesją w tym sezonie są kombinezony. Nie jestem z niego w stu procentach zadowolona. Jest delikatnie prześwitujący co niezbyt mi odpowiada dodatkowo koronka na samym górze jest całkiem w porządku ale ta przy nogawkach nieciekawie wygląda i nie jest dobrze zakończona (wygląda jakby ktoś ją po prostu odciął nożyczkami). Postanowiłam, że przerobię go i zrobię sobie bluzkę ponieważ jego góra bardzo mi się podoba.




Bluza (Shein - kliknij tutaj). Świetnie wykonana, bardzo spodobał mi się wzór tej bluzy. Jest z średniej grubości materiału i z pewnością świetnie sprawdzi się jesienią. Z tyłu delikatnie dłuższa, ze złotymi suwakami. Ostatnio bardzo dużo bieli trafia do mojej szafy! Uwielbiam ją!



Koszula (Shein - kliknij tutaj). Na samej górze świetnej jakości koronka, zupełnie inna niż w powyższym kombinezonie. Kiedy przyszła wystawało z niej kilka nitek, które musiałam obciąć. Jest dosyć elegancka i bardzo dobrze wygląda. Poniższe zdjęcie lepiej ukazuje jej rzeczywisty kolor.



Spodenki (Romwe - kliknij tutaj). Na stronie wyglądały zdecydowanie lepiej, są troszeczkę za duże na mnie i wyglądają dosyć komicznie przy moich dość szczupłych nogach. Nie są natomiast złe, to tylko moja wina ponieważ nie przyjrzałam się im dokładnie co do rozmiaru itp. Ich materiał jest przepiękny a jedną z kieszeni zdobi mały ptaszek. Poniższe zdjęcie lepiej ukazuje ich rzeczywisty kolor.



Kurteczka (Shein - kliknij tutaj). Spodziewałam się typowo kurtki deszczowej bo na taką wyglądała na zdjęciach na stronie a przyszła kurteczka/narzutka mgiełka co mnie troszkę rozczarowało. Z pewnością będę ją nosić, rozczarowałam się ale niestety to kolejny raz moje niedopatrzenie.W pasie można ją zawiązać na kokardkę ponieważ mamy sznureczek, ściągacz. 



Sweterek (Romwe - kliknij tutaj). Nie mam pojęcia co podkusiło mnie do zamówienia tego sweterka. Nie mogę się przyczepić co do jego jakości bo jest on dobrze wykonany. Myślę, że dobrze sprawdzi się do spodenek późnym latem i oczywiście pod spodem nie obyło się bez bandażowego stanika.

Spodenki (Shein - kliknij tutaj). Uwielbiam spodenki ze sklepu Shein. Zawsze dobrze układają się na moim ciele i są niesamowicie wygodne. Jeans jest dobrej jakości jedynie można przyczepić się do tych dziur, które średnio mi się podobają. Na stronie wyglądały o wiele lepiej niż w rzeczywistości jednak nadal bardzo je lubię.


Jak Wam się podobają tego typu posty i czy warto kontynuować tę serię?


DRESSLINK - 1 | 2 | 3 | 4 | 5

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wymyśliłaś z tym postem,przyjemnie się go czytało i oglądało zdjęcia :)
    Faktycznie czasem można się zdziwić otwierając paczkę,ale takie ryzyko istnieje zawsze,gdy zamawiamy przez internet.
    Podoba mi się biała bluza,nie zwróciłam na nią wcześniej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ubrania sobie zamówiłaś! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie bardzo podobaja takie posty :)
    i czekam na wiecej takich

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. biały kombinezon podoba mi się najbardziej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym kombinezonie

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szorty!

    ______________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubrania ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc tylko spodenki przypadły mi to gustu. Reszta jest jak dla mnie zbyt cukierkowa i ciężko byłoby mi do czegoś te rzeczy dopasować. Raczej nie mój styl. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ubrania. :) Może kiedyś skuszę się na zamówienie z podanych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ubranka! Bardzo podobają mi się te różowe spodenki z Romwe! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy prezentują się naprawdę ładnie :) Kontynuuj tę serię, bardzo mi się spodobała :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej spodobała mi się kurtka mgiełka i spodenki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudeńka uwielbiam takie delikatne rzeczy ! Zapraszam do mnie
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko bardzo ladne :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne spodenki, kurteczka i kombinezon. To moi faworyci pozostałe rzeczy też cudne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)