02 sierpnia 2015

Emotikony - tak czy nie?

Chyba nie ma na świecie osoby, która nie używałaby emoji! Emotikony pomagają nam wyrazić swoje emocje w wiadomościach tekstowych. Z czasem opanowały cały świat a teraz znajdują się na spodniach, koszulkach oraz innych częściach garderoby i nie tylko ponieważ możemy znaleźć je również na poduszkach. A mi się to bardzo podoba ponieważ lubię gadżety z żartobliwymi nadrukami, fajnymi i ciekawymi printami stąd właśnie mój t-shirt.




Każdy z Was zapewne używa emotikon. Dzięki nim możemy komunikować się nie tylko za pomocą słów ale także kolorowych buziek. Używamy ich wszędzie... na facebooku, na instagramie i na wielu innych portalach społecznościowych. Nie wskazane jest używanie ich w postach na blogu ponieważ zakłócają one ich czytelność i przejrzystość. Co sądzicie na ich temat?







 t-shirt - KLIKNIJ TUTAJ
spodnie - Bershka
buty - Deichmann

17 komentarzy:

  1. świetna koszulka :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja bardzo często używam emoji gdy z kimś piszę. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak prawie ich nie używa i czasem kiedy piszemy na FB ciężko jest mi zgadnąć czy coś jest na poważnie, czy żartuje. Jak dla mnie to całkiem ważne, albo raczej no... lepiej jest kogoś zrozumieć kiedy używa się emoji. :P

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :) Ja używam nawet sporo emotikonek, szczególnie w rozmowach ze znajomymi :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ten t-shirt. I fakt, wszyscy używają Emoji ;)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszulka!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ;) ja bardzo lubię stosować emotikony, także na blogu. Wiadomo, że nie w co drugim zdaniu, ale cały tekst bez nich wydaje się być taki zbyt poważny i 'nie miły' :D (tak tekst może być nie miły..) Po prostu myślę, że emotikony to fajna rzecz tak samo jak twoja koszulka! :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam emoticonki! ♥ Super koszulka. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Emoikonki stały się częścią Internetu i pozwalają nam odgadywać emocji innych przy wiadomościach
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś stosowałam je w postach i bardzo zostałam przez to źle potraktowana nie uważam ,żeby to było coś złego ,ale jeżeli czytelnicy tego nie chcą...:)))
    Zapraszam do mnie
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda jest taka, że nie potrafię obyć się bez emotikonek! Jednak na blogu staram się je powstrzymywać do minimum.
    Moi przyjaciele świetnie wiedzą, że pisze do nich tylko z emotkami. 😊😜 <--- o!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bez emotikonek nie mogę żyć, ale to oczywiste, że nie można ich nadużywać- trzeba znać umiar, bo inaczej będzie to po prostu sztucznie wyglądać :) Koszulka jest fajna, a nie wiem czy widziałaś bluzę z emoji od Mr.Gugu & Miss Go
    http://www.showroom.pl/marki/445,mr-gugu--miss-go

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry outficik! Fajnie pasują spodnie do trampek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)