27 sierpnia 2015

HAUL: NOWOSCI W SZAFIE


Odwiedzasz wszystkie sklepy w poszukiwaniu tej jednej bluzki w przepięknym kolorze, z cudownymi zdobieniami ale nic nie przykuwa Twojej uwagi. Decydujesz się na szukanie przez internet. Szukasz, sprawdzasz, mierzysz, znajdujesz. Z wielką ekscytacją zamawiasz! Oczekujesz na kuriera. Już nie możesz się doczekać aż zostanie doręczona. Ktoś puka do drzwi. Otwierasz drzwi. Twoja paczka jest nareszcie u Ciebie. Rozcinasz ją nożyczkami. I tu są dwie wersje. Wersja A) wielkie rozczarowanie ponieważ Twoje internetowe zakupy się nie udały - bądź wersja B) trafiłaś idealnie a wszystko wygląda zupełnie tak jak na zdjęciach. W tym miesiącu obie wersje mi się przydarzyły dlatego sprawdź co okazało się hitem a co kitem.



BLUZA - KLIK

Bluza nie zupełnie z mojej szafy ponieważ zamówiłam ją dla mojej siostry ale stwierdziłam, że warto ją tutaj pokazać. Cena niewielka także nie można wymagać wiele od jakości tej bluzy aczkolwiek jest bardzo fajna. Wykonana ze śliskiego materiału jak większość tego typu bluz, która nie przepuszcza powietrza ale na jesień będzie w sam raz.   


SWETEREK - KLIK

Na zdjęciu na stronie myślałam, że będzie to bluza ale wyszło tak, że nie sprawdziłam tego tak dokładnie i przyszedł mi sweterek. Wszystko z nim w porządku - miły i mięciutki ale bardzo krótki, jedynie może się sprawdzić do spódniczek bądź spodni z wysokim stanem.


T-SHIRT - KLIK

Tysiąc razy już to powtarzałam ale uwielbiam koszulki z ciekawymi printami dlatego do mojego internetowego koszyka trafiła właśnie ona. Jednak kiedy przyszła z małą dziurką troszeczkę się rozczarowałam i nie mam pojęcia co z nią teraz zrobić. No cóż! 


MARYNARKA - KLIK

Pomijając fakt, że na internecie wyglądała na dużo grubszą a według wymiarów ze strony powinna być idealna to kiedy ją założyłam moja siostra stwierdziła, że wyglądam jak pielęgniarka i muszę przyznać jej rację bo wygląda ona fatalnie i ciężko będzie nawet ją przerobić dlatego zdecydowanie jej nie polecam. 





BLUZKA - KLIK

Miękka, śliczna i porządna - w tych trzech słowach można opisać tę bluzkę. Pasuje do wielu rzeczy ze względu na swój kolor.


BRANSOLETKA - KLIK

Na żywo wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach na stronie. Odkąd ją otrzymałam jest zawsze na mojej ręce. Bardzo ją polubiłam!

A teraz coś zupełnie innego...


PODUSZKI - KLIK

Coś co uwielbiam i bardzo przypadło mi do gustu to poduszki, które są rewelacyjne i uwielbiam na nich spać. Są bardzo oryginalne i każdy pyta gdzie je kupiłam gdy wejdzie do mojego pokoju.

18 komentarzy:

  1. Wow te poduszki są superr !:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poduszki
    http://darka-blogg.blogspot.com/2015/08/i-return.html?m=1
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z lodami jest świetna! XD Sama mam podobną krojem tylko, że w hamburgery i frytki :D
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluza jest świetna! Marynarka wygląda jak płaszczyk,ale nie jest najgorsza. Reszta również mi się podoba :)
    A poduszki zamówię jak tylko będę składać zamówienie,bo również mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka ta pierwsza bluza <3

    _____________________________
    fashion, makeup i nie tylko ...
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki najlepsze :) Niestety, ale z tymi zamówieniami przez internet tak jest. Kupujesz kota w worku ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuszki świetne, a te poduszki mnie zauroczyły :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy bardzo ładne! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza bluza i poduszki! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy :) poduszki są rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne poduszki ! Chyba muszę sobie takie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita jest ta bluza z Dressgal. Poduszeczki tez fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ubrania, ale też poduszki :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te bluzy. Chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości :) Poduszki są ekstra :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka mnie się podoba :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz dobry gust :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)