11 sierpnia 2015

Kto jest moim idolem?


Masz idola? osobę, która Cię inspiruje? Czy to aby nie dziwne, że uwielbiamy kogoś kogo nigdy najprawdopodobniej nie poznamy a śledzimy większość jego życia głównie w internecie? Wydaje Ci się wtedy, że jest jak przyjaciel. Masz przewagę, Ty wiesz o nim wiele a on najprawdopodobniej nie wie o Twoim istnieniu. Zastanawiasz się jak to mogło się stać, że tak bardzo polubiłeś kogoś kogo nie znasz w rzeczywistości i nie potrafisz sobie odpowiedzieć na to pytanie. Być może to on daje Ci siłę do tego aby wstać rano i mimo wszystko uśmiechnąć się do lustra a może dzięki niemu odkryłeś swoją pasję bądź zmieniłeś coś w swoim życiu.
Patrząc na zdjęcia a właściwie na moją koszulkę możecie zorientować się kogo uwielbiam.  Tak, od kilku lat jestem fanką Ellie Goulding. Jest to jednocześnie moja ulubiona piosenkarka jak i idolka. Jest niesamowita, autentyczna, interesująca. Uwielbiam jej piosenki, które wywołują u mnie szczery uśmiech i sprawiają, że poniedziałkowe poranki już nie są takie złe.  Czekam z niecierpliwością na nowe płyty, piosenki, koncerty i mam nadzieję, że niedługo będę mieć okazję uczestniczyć w jednym z nich.



t-shirt - KLIKNIJ TUTAJ 
spodenki - KLIKNIJ TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Ja również mam idola, a właściwie idoli. Jestem fanką One Direction, 5 Seconds Of Summer, Ariany Grande oraz Justin'a Bieber'a. Według mnie nie powinniśmy się naśmiewać z osób, które lubią takie osoby, które inne osoby się z nich naśmiewają. Przecież nie jest to coś wstydliwego. Każdy lubi inną muzykę. :) Ellie jest spoko, bardzo lubię jej muzykę. :D
    + śliczny t-shirt ♥
    Pozdrawiam. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ellie ma naprawdę świetny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) nie mam idola...,aczkolwiek dawniej kochałam się w Efronie :-D haha :-) Buziak!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ja tez lubie, ale swojego takiego idola nie mam; )

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie nie mam żadnego idola, ale kto wie może kiedyś... :) Za dzieciaka byłam fanką różnych zespołów, ale z czasem to minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię Ellie! Jeśli chodzi o muzykę to lubię Coldplay, Rihannę, Sulina, Lemon, Taylor Swift :).
    Ogólnie moją idolką jest blogerka Deynn :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja idola nie mam jednak z wielką chęcią i podekscytowaniem obserwuję karierę Seleny Gomez .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA też nie mam idola, super post i śliczne zdjęcia :)
    zapraszam
    /beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie jakos nigdy nie skupiałam sie nad ta piosenkarka. czasem słysze cos w radiu ale jakos nie przywiazuje do tego wagi ;p wiem ,ze ma fajne włosy xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam swojego idola. Śliczne zdjęcia :)

    KLIK?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham Justina Biber'a, a i tak nie uważam go za swojego idola... Trochę dziwne :P

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Ja też mam idoli, których uwielbiam za to że poprostu są, to przykre że oni nie zdają sobie sprawy o tym że w ogóle istniejemy.. Zapraszam do mnie na bloga! A może jeśli Ci się spodoba zostaniesz na dłużej? Obserwuję :) smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. może to dziwne, ale ja nie mam swojego idola ;)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)