31 sierpnia 2015

LEPIEJ I LEPIEJ


Mój blog się bardzo zmienił i mam wrażenie, że na lepsze. Jeśli miałabym powrócić do postów z poprzedniego roku w głębi duszy zastanawiam się jak mogłam dodać takie zdjęcie bądź napisać coś takiego jednak na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech na samą myśl o tym. Jednocześnie wiem, że nie usunę starych postów ponieważ to co było zapoczątkowało to co teraz tutaj jest. Ale tak to jest - cofając się w czasie śmiejemy się z tego co było a mimo, że teraz uważam coś za całkiem dobre za kilka lat będę się z tego śmiała. Moim celem aktualnie jest dodawanie systematycznie postów i tworzenie ich coraz lepszych, z lepszymi zdjęciami bo to one w dużej mierze mają wpływ na bloga.







sweterek  - KLIK
spodnie - Zara



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, strasznie kojarzą mi się z późnym letnim wieczorem! Świetna bluza :)

    Poklikasz w link Shein na moim blogu? Będę wdzięczna i odwdzięczę się jak mogę :)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2015/08/new-in_31.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie ! :) Ja też czasami powracam do starych postów - ale widzę swoje zmiany i czuję , że jestem coraz lepsza w tym co robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! ja mam tak samo, jak czytam moje posty sprzed roku zastanawiam się czy to rzeczywiście ja pisałam.. haha ale jednak mam do nich sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji celów dot. bloga. Wydaje mi się, że każdy blog zmienia się na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog rzeczywiście zmienai się na lepsze :) Muszę też w końcu porządnie siędo tego przyłożyć, bo co więsza zmiana w życiu to blog idzie w odstawę a naprawdęlubięsięw ten sposob odstresować :)

    Spokojnej nocy życze :)

    http://www.ladyemblog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam właśnie tak samo ze starymi postami :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy kolejny post na twoim blogu jest coraz lepszy,fakt ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te zdjecia. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)