06 sierpnia 2015

W jaki sposób promować bloga?

Wielu z Was często zastanawia się w jaki sposób wypromować swojego bloga. Szukamy wielu rozwiązań by blog był częściej odwiedzany przez czytelników i dążymy do tego aby liczba czytelników wzrosła. Ważne abyśmy pisali dla siebie ale miło jest jeśli ktoś docenia to co tworzymy bo wbrew pozorom stworzenie posta nie trwa 30 minut tylko o wiele dłużej przynajmniej w moim przypadku. Każdy komentarz, obserwacja sprawia, że na twarzy blogera pojawia się uśmiech. Stworzyłam moją listę sposobów na promowanie bloga dzięki, którym i Ty możesz powiększyć grono swoich czytelników. 





1. Komentowanie innych blogów
Nie, nie mam tu na myśli bardzo popularnej obserwacji za obserwację i nie pochwalam tego typu działań (mimo, że mi również zdarzało się tak robić to dziś wiem, że jest to totalna głupota). Dzięki temu, że skomentujesz w kreatywny sposób czyjś post jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że ta osoba również odwiedzi i skomentuje Twojego bloga ponieważ każdy bloger lubi gdy ktoś przeczyta i wypowie się na temat poruszanych kwestii w jego poście. 

2. Portale społecznościowe
Każdy nie od dziś wie jaką moc mają portale społecznościowe. Link do swojego bloga możesz pozostawić na grupach na facebooku zrzeszających blogerów i czytelników. Dzięki temu, że będziesz się udzielać na grupie i dodawać swoje najnowsze posty możesz zainteresować nowych czytelników. Swoje posty, link do bloga możesz opublikować na lookbook, vinted, facebook, twitter, modnapolka, instagram.

3. Konkursy i Giveaway
Każdy lubi brać udział w konkursach i wygrywać nagrody, prawda? Jestem pewna tego, że Ty również dlatego tak chętnie czytelnicy zgłaszają się do konkursów, które organizują blogerzy. Dzięki temu przybywają nowi obserwatorzy, inni udostępniają w masowych ilościach informacje na temat konkursu i znajomi znajomych dzięki temu mogą zobaczyć Twojego bloga.  






4. Sklepy z ubraniami
W wielu sklepach internetowych sprzedawcy oczekują recenzji na temat danego produktu dzięki temu zwykle możesz otrzymać dodatkowe punkty do wykorzystania w sklepie. Wystarczy, że wrzucisz fotkę swojego stroju, ktoś kto będzie przeglądał daną rzecz na stronie sklepu widząc Twoją stylizacje może zainteresować się Twoim strojem i chętnie odwiedzi Twojego bloga.

5. Współpraca blogerki z blogerką
Być może zdarzało Ci się zajrzeć na czyjegoś bloga i zobaczyć na nim post zupełnie innej osoby, przedstawiającej swojego bloga oraz siebie? Tak! To również forma współpracy dzięki, którym blogerka może zainteresować swoją osobą czytelników innej blogerki.




t-shirt - kliknij tutaj
koszula - kliknij tutaj
spodenki - shein 
trampki - deichmann



Jeśli macie inne pomysły na promowanie i popularyzowanie swojego bloga w sieci będę wdzięczna jeśli podzielicie się nimi ze mną w komentarzach i dacie mi znać co myślicie o tym poście. 

16 komentarzy:

  1. Moim sposobem jest własnie komentowanie blogów! Jest to chyba najskuteczniejsza forma promowania bloga :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ --------> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. ze wszystkim co tu napisałaś zdecydowanie się zgadzam :) ale czy mogłabym coś dodać? raczej nie przychodzi mi do głowy nic więcej :) najważniejsze by to co się robi sprawiało przyjemność, wtedy prędzej czytelnicy zagoszczą na blogu gdy zobaczą, że wszystko jest prawdziwe i od serca ;)
    a sam pomysł na wpis świetny :) zapewne skorzysta z nich wiele osób :P
    zdjęcia są przepiękne *.* masz śliczną buźkę i włosy ♥
    a w stylizacji wszystko mi się podoba :) chętnie bym się ubrała w coś takiego ♥
    buziaakiii :** w wolnej chwili wpadnij ;)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK
    linki kliknięte :)) koszulka - 13,50$, koszula: 12,50$

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady.
    Tak samo uważam, że komentowanie kreatywnie postów może przywołać do nas innych blogerów.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie punkty i stwierdziłam ze to dobry pomysł. Świetna masz stylizacje. Koszula mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie rzadko robie konkursy:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedstawiłaś najpopularniejsze sposoby a jednocześnie chyba najskuteczniejsze
    Świetny look, pozdrawiam, Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Podałaś chyba wszystkie sposoby na promowanie swojego bloga, bo nic innego nie przychodzi mi już do głowy ;)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne porady. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocne rady!:) Moją ulubioną jest chyba publikowanie posta i promowanie bloga poprzez portale społecznościowe.
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham koszule takie zawsze jak jestem w primarku zawsze kupuje takich koszul z dwie a o promowanie bloga to ja przepraszam za moje promowanie ,że udostemniam u ciebie ciągle mojego bloga i pisze ZAPRASZAM i nic więcej

    Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post. Ja komentuję najczęściej blogi innych blogerek oraz zostawiam link w grupach na facebook'u. :)
    Pozdrawiam. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Najnowszy post i konkurs - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem te sposoby, które podałaś są najlepsze :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne sposoby, komentowanie blogów to mój ulubiony :)
    Śliczne zdjęcia! :3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba najlepszym sposobem jest promowanie bloga na fb i komentowanie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie te sposoby są genialne. Prowadzę bloga do dziś jeszcze bez czytelników, choć nie jest to mój pierwszy blog.
    Mam nadzieje, że pomoże mi ten post. A tak właściwie, to czy można nawiązać z tobą współpracę dokładnie tak jak w punkcie 5? :)

    Świetny look, śliczne buty i spodenki! Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ne mam serca do prowadzenia fun paga... :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)