28 sierpnia 2015

WHAT DO YOU MEAN?


 Dzisiaj wybrałyśmy się z moją siostrą na zdjęcia - osobą, która w pewien sposób tworzy ze mną tego bloga bo to właśnie ona jest moim fotografem. Miałyśmy w planach zrobić dosyć dużo zdjęć i pójść w jakieś zupełnie nowe miejsce jednak na pogodę nie miałyśmy wpływu. Nagle spadł deszcz co spowodowało, że musiałyśmy wykonać coś zupełnie spontanicznie i pokażę Wam tylko tyle ile udało nam się uchwycić. Co do zdjęć jestem bardzo wybredna i moja siostra czasami ma mnie już dosyć ale nadal ze mną wytrzymuje za co jestem jej wdzięczna. Od środy posiadam nowy obiektyw i jeszcze nie opanowałyśmy go w stu procentach ale zaczynamy go rozpracowywać dlatego śledźcie nowe posty!






Czerń i biel to zawsze dobre zestawienie. Nikt mi nie powie, że jest inaczej. Zawsze prezentuje się dobrze. Kilka postów wcześniej możecie zobaczyć bardzo podobny płaszczyk. Zamówiłam niestety przez pomyłkę taki sam dwa razy tylko ten jest bez kaptura i chętnie go odsprzedam za grosze na moim vinted - link znajdziesz poniżej :) Dodatkowo luzu tej stylizacji dodają bardzo lekkie, białe buty stylizowane na nike roshe run.




bluza - KLIK
parka - KLIK (chętnie ją sprzedam - moje vinted)
spodnie - noname
buty- H&M




kurtka jeansowa - KLIK

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta parkaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta beżowa kurtka

    ______________________
    fashion,makeup i nie tylko
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) Ja również chodzę na zdjęcia z siostrą :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra ma talent do zdjęć, super :) Świetna ta kurteczka:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a według mnie genialen zdjęcia ! masz dobrego fotografa ! Pożycz mi siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam kolezanke ktora ze mna czesto chodzi na zdj, ale tez czasami mama mi je poprostu robi. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie - fajne zdj. i bardzo dobra dla oka stylizacja;dpozdrawiam;d ja mam siostre bliniaczke, ktora interesuje sie fotografia juz tak na powaznie .
    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)