23 sierpnia 2015

Z mnóstwem pozytywnej energii!

Nie było mnie tutaj całkiem długo. Powodów było kilka - jednym z nich była praca. Ciężko jest pogodzić pracę z dziennymi obowiązkami ale to być może dlatego, że nie jestem najlepsza w organizacji swojego czasu i mimo, że staram się go nie marnować to nie zawsze mi się to udaje. Kolejnym powodem były upały w czasie, których ciężko było funkcjonować. Sami dobrze wiecie jak działa wysoka temperatura na samopoczucie ale nie ma tego złego... czas wrócić z podwojoną energią! Te powody mogłabym wymieniać w nieskończoność jednak już zaprzestanę. Powiem tylko, że pamiętam jak niedawno pisałam o moich planach wakacyjnych. A teraz ciężko uwierzyć, że kończymy wakacje! Powrót do rzeczywistości nie będzie łatwy ale miejmy nadzieję, że przyszły rok szkolny będzie dobry. Mimo mojego optymizmu wcale nie cieszę się, że sierpień się kończy. 




\\

Co do dzisiejszego stroju - nigdy nie pomyślałabym, że założę boyfriendy. Luźne, męskie, z dziurami to nie dla mnie. Jestem zwolenniczką obcisłych rurek z wąskimi nogawkami także inne spodnie naprawdę ubieram sporadycznie tym bardziej boyfriendy ale przekonałam się! Czasem warto spróbować czegoś innego. Mimo, że to typowy, dzienny zwyklaczek to naprawdę lubię ubrać się wygodnie bez większych utrudnień a cały strój wygląda całkiem ciekawie.






spodnie - KLIK
bluza - KLIK
buty - deichmann
płaszcz - KLIK

12 komentarzy:

  1. Świetny codzienny zestaw !


    ______________________
    Fashion,makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są te spodnie! Może sama się przekonam, kto wie :)
    Fajne, że coś wreszcie dodałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!:*
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Idealna na zbliżającą się jesień :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne fotki, cudownie wyglądasz, buziaki Kochana :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw,w sam raz na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakos nadal nie jestem przekonana do boyfriendow:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo to że jesteś zwolenniczką obcisłych rurek trzeba przyznać, że w spodniach ukazanych na zdjęciach również wyglądasz niesamowicie :) Również nie chcę, aby sierpień się kończył, jednak nie mamy na to wpływu.. miejmy nadzieję, że pozostałe dni tego roku jak i przyszłego będą dla wszystkich rewelacyjne :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz w tych boyfriendach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze wyglądasz w tych spodniach. Ja też wolę obcisłe spodnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)