21 września 2015

#choroba #leki #chora


Na każdą porę roku miewam obsesję na daną część garderoby. Na tegoroczną jesień do gustu bardzo przypadły mi wszelkiego rodzaju okrycia wierzchnie takie jak pikowane kurtki, parki, narzutki, sweterki (i niestety krążek w mojej szafie się przez to ugina :D) a także futerka dlatego zamówiłam takie, które będzie dobrze wyglądać ze zwykłą białą koszulą ale również z czarną skórzaną kurtką, która jest must have w szafie każdej z nas. Aktualnie jestem chora. Co pięć minut kicham, kaszlę a moje gardło jest bardzo podrażnione i czerwone. Mimo tego wytrwale chodzę do szkoły i męczę się na lekcjach. Na całe szczęście jeszcze przed moją chorobą udało mi się zrobić dosyć sporo zdjęć na kolejne posty. W dzisiejszym poście udało mi się również zapałać moją siostrę. Trzymajcie się ciepło!


















BIAŁA KOSZULA - KLIK
KAMIZELKA FUTERKO - KLIK
SPODNIE - Noname
TRAMPKI - Deichmann




KURTKA - KLIK
T-SHIRT EMOJI - PRIMARK

15 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam futerka, ale jakoś nie mogę się przełamać i zacząć w nich chodzić . Zdrowia !

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon na futrzaki nadchodzi :)

    __________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to futerko jest urocze ! ależ mi się to podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne futerko, chcę taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię futrzaki :)) Życzę zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowie :) Ps. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka wygląda na bardzo ciepłą. Oby dobrze się nosiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ból gardła mogę polecić zjedzenie samego miodu. Nie wszyscy lubią, ale mi np. zawsze pomaga. :) Futerko też bym chciała, tylko nie wiem czy dopasowałabym do czegoś z mojej garderoby. XD Wyglądasz ślicznie w tych lekko pofalowanych włosach. ^^

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo zdrówka! :-) ,cudny look! Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobei wlasnie zamowilam pikowana kurtke :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Ładna ta kamizelka i bluzka z emoji :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super wyglądasz! <3 Masz piękne oczka!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, chociaż nie lubię futerek, to i tak stylizacja mi się podoba ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)