01 września 2015

HELLO SCHOOL !!!


Jak wrażenia po pierwszym dniu w szkole? U mnie całkiem dobrze! Cieszyłam się, że nareszcie zacznie się coś dziać bo ta wakacyjna monotonia sprawiła, że z dużym optymizmem przyjęłam wieść o rozpoczęciu roku szkolnego. Klasa maturalna... uh, zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że dobrze a posty będą ukazywały się z taką samą częstotliwością jak do tej pory. Jednak postaram się dodawać na bieżąco posty nawet bez tekstu a jedynie tylko ze zdjęciami. Życzę wytrwałości, damy radę i byle do piątku!









buty - deichmann
koszula - KLIK



KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK

13 komentarzy:

  1. Świetna koszula :) Ja mam jeszcze wakacje :)

    Klikniesz w linki Shein? Byłoby super :)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2015/08/new-in_31.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego masz fotografa , pozdrów go.. :DD
    Ja się tam cieszę , że roku szkolny się rozpoczął Zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa koszula, ja tam sie obawiam nowegp roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się , super!

    ______________________
    fashion, makeup i?
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz! :*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie długaśne koszule *0*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula!:)))
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla początek roku to nowa przygoda, co prawda szkoła się nie zmienia bo nadal zostaje technikum ale zmienia się tryb chodzenia gdyż teraz chodzę na popołudnia,z początku się tego obawiałem teraz tego nie cierpię gdyż cały dzień leci w plecy, a tak propos powodzenia na maturce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)