24 września 2015

KOSMETYCZNIE Z ETAM


Kilka miesięcy temu był ostatni post związany z kosmetykami. Nad czym dosyć mocno ubolewam bo zarówno kosmetyki jak i ubrania uwielbiam. Dlatego właśnie teraz chciałabym Wam pokazać kosmetyki o niesamowitym zapachu, które możecie znaleźć tutaj i postaram się opisać każdy produkt z tej wspaniałej czwórki. 




Perfum, który bardzo przypadł mi do gustu jest bardzo mocny, intensywny ale tylko przez chwilę - potem staje się delikatny i utrzymuje się cały dzień na skórze. Prócz zapachu jego dużą zaletą jest opakowanie oraz kształt buteleczki. Moja ocena w skali 0-5: 4!



Czas na moich dwóch faworytów. Pierwszy z nich o pięknym fiołkowym zapachu żel pod prysznic. W środku znajdują się złote gwiazdeczki, które podczas kąpieli rozpływają się i powodują, że zapach staje się bardziej intensywny niż dotychczas. Natomiast następny żel zawiera w sobie balsam dzięki temu ciało zaraz po wyjściu z kąpieli jest nawilżone i nie potrzebuję go już nawilżać innym balsamem. Ponadto zawiera w sobie złoty brokat, który pozostaje na skórze a dzięki temu skóra jest rozświetlona, promienna i świeża. Dodatkowo oba są wydaje ponieważ ich konsystencja jest gęsta.
Moja ocena w skali 0-5: mocne 5!



Na koniec zostało mi wspomnieć o tuszu do rzęs. Jego opakowanie jest bardzo minimalistyczne ale równie piękne. Sam w sobie tusz nie jest zły ale nie zachwycił mnie swoim działaniem. Ani mocno nie pogrubia ani mocno nie wydłuża mimo tego będzie dobrze sprawdzał się na co dzień.
Moja ocena w skali 0-5: 3!




15 komentarzy:

  1. Ja jestem zdecydowanie fanką silikonowych szczoteczek w tuszach do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cudnie się prezentuja, bardzo dziewczece, kobiece :-)! stylowe, buziaki Kochanie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie tych szczoteczek,ale te perfumy na pewno są ładne ! :D
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy nic tej firmy

    _____________________
    czarna pasta do zębów
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz ma fajną szczoteczkę, szkoda, że nie działa aż tak super :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twojego bloga i często zaglądam :)
    Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam :)
    http://one-life-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie spodobał mi się ten fiołkowy żel pod prysznic <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc fanką sylikonowych szczoteczek nie jestem z jakiegoś powodu. Zawsze mi się wydawało, że nie pogrubiały ani nie wydłużały moich rzęs. Ta maskara ma taką zwykłą szczoteczke o ile się nie mylę? Troche jest tam zamazane. :P

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdj . Jestem ciekawa tego żalu


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kosmetyki, jestem ciekawa jakby sie sprawdzał u mnie ten ostatni tusz :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie, opakowania bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)