17 września 2015

sportowo i wygodnie


Jeszcze jakiś czas temu spodnie dresowe kojarzyły mi się jedynie z leniwymi dniami w których były najlepszą i zarazem najwygodniejszą opcją na ten dzień. Jednak kiedy znalazłam idealne, zwężone w nogawkach dresy zaczęłam nosić je nawet do szkoły. Wygoda w szkole to podstawa dlatego dobrym pomysłem jest zakup zwykłych szarych spodni oraz rozpinanej bluzy zwłaszcza tak abstrakcyjnej jak moja, która urozmaica cały look. A co u mnie? Życzyłabym sobie więcej zdrowia i to chyba byłoby na tyle. I szczęścia - tak, to też się przyda. Przez ostatnie dwa tygodnie mój pokój bardzo się zmienił ale nie został jeszcze skończony. Potrzebuję zamówić jeszcze kilka elementów a wtedy pokażę Wam jak wygląda.   







Szykuję wiele nowych postów. Póki pogoda dopisuje udało mi się zrobić dużo zdjęć i nie długo zasypię postami a co najważniejsze - nie tylko te ze stylizacjami ale również z kosmetykami i nie tylko. Więcej zdradzać nie będę - po prostu śledźcie mojego bloga i bądźcie na bieżąco.






BLUZA - KLIK
SPODNIE - PRIMARK
BUTY - REEBOK
TOP - H&M

12 komentarzy:

  1. Ja dobrze czuję się w jeansach czy rurkach, dlatego dresy są dla mnie na typowo leniwe dni, no i ogólnie w domu. ^^ Bluza bardzo fajna. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. super outfit! Zgadzam się z tobą, że do szkoły najlepiej być wygodnie ubranym.. Ja nie noszę dresów, bo mi się niezbyt podobają, ale te spodnie, które masz na sobie są świetne! :)
    zapraszam do mnie smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie ;) fajna kolorystyka :) Też mam te buty, tylko czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;) Uwielbiam w takich chodzić :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna stylizacja! <333
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko noszę dres. Super kurtka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie potrafiłam nigdy wyjść do szkoły w dresach , jakoś głupio się czułam

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chcialam pojsc gdzies tak w dresach, ale nie mam zadnych takich, w ktorych bym sie odwazyla :/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna bluza! Ogólnie świetnie wyglądasz ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubię tak na luzie czasem się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wygodę, szczególnie jeśli chodzi o szkołe ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)