23 września 2015

Okulary i... - BornPrettyStore!


Nie zdarza mi się często nosić okularów. Ciężko znaleźć odpowiednie, które będą dobrze dopasowane do kształtu twarzy. Często zdarza mi się je gubić. Zwyczajnie rzucam je w kąt a potem szukam i znaleźć nie mogę. Zamówiłam kilka tygodni temu dwie pary. Mogłyście je zobaczyć w ostatnich stylizacjach. Jednak chciałabym Was zaprosić na krótką recenzję okularów, które znajdziecie TUTAJ.



Pierwsze z nich - dosyć duże, masywne i czarne ze złotymi elementami. Wyglądają bardzo ładnie i prezentują się ciekawie. Idealnie będą pasowały do jesiennej stylizacji w roli główniej z długim płaszczem i szalem. Moja ocena w skali 0-5: 4!


Widziałam już mnóstwo tego typu okularów. Zawsze bardzo mi się podobały - jasne, ciemne, w panterkę czy też w inne wzorki. Jednak wybrałam klasyczne czarne, które wyglądają intrygująco.
Moja ocena w skali 0-5: 4,5


Przy okazji chciałabym wspomnieć o moim nowym zakupie! Dwa tygodnie temu nareszcie nabyłam nowy telefon... uff! Dlatego zapraszam na mój snapchat: @paradiska oraz instagram: @akswoknaj 


A także urocze kolczyki z perełek. Lubię takie nietypowe, o dziwnych kształtach. Pochodzą również ze wcześniej wspomnianego sklepu.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam okulary,ale również często gubię :/
    Kolczyki urocze,a co do telefonu to ja jestem wierna marce Samsung od lat i ciężko mi się przekonać do innych.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bez okularów nigdzie się nie ruszam nawet w zimę.


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te drugie okulary! Zainteresowały mnie też kolczyki :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są cudne, takie niespotykane :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyste, przejrzyste zdjęcia, a okulary świetne! Zdecydowana większość kształtów właśnie niestety dla mnie nie pasuje:(
    Pozdrawiam, Monika
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne okulary :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się okulary, ale chyba bardziej te pierwsze :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, oryginalne okulary - to lubię :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne okulary i kolczyki :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tamnie lubie okularów, nigdy ich nie noszę, nawet w wakacje. Po pierwszeżadne mi sie nie podobaja, a jak juz mi sie spodobają,to nie pasują mi.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)