14 października 2015

Mnostwo zdjec + nowosci w szafie!

Odkładałam zrobienie zdjęć ponieważ nie chciałam robić ich w tygodniu kiedy przychodzę ze szkoły, jestem już zmęczona a także na dworze bardzo szybko się ściemnia i stąd też posty się nie pojawiały. Czekałam na środę bo wiedziałam, że będę mieć wolny dzień od szkoły i będę mogła je zrobić ale pogoda mnie totalnie zaskoczyła! Właśnie dziś musiało padać... dlatego skoczyłyśmy z siostrą na bardzo szybkie zdjęcia. Bardzo ciężko było pracować w takich warunkach, miałam mokre włosy, które możecie zaobserwować na zdjęciach ale mimo to jakoś podołałyśmy temu. 
















MIĘTOWA PARKA - KLIK
RÓŻOWY PŁASZCZ - KLIK
NARZUTKA - KLIK
PLECAK - KLIK
BLUZA - KLIK
KHAKI PARKA - KLIK
JEANS - noname
BOTKI - noname
T-SHIRT - new yorker


bluza - KLIK


kurtka - KLIK


sukienka - KLIK


sukienka - KLIK

20 komentarzy:

  1. skądś ten różowy płaszczyk znam <3

    ____________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie podobnie ze szkołą..:/ Zdjęcia są piękne i ciuchy cudne! :) kolor pierwszej kurtki idealnie do Ciebie pasuje! :)
    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuszki, najbardziej mi się spodobała ta pierwsza parka *_* tak btw to ostatnio zamówiłam podobną z shein :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa! ta parka jest przeeee cudowna <3!!! Zakochałaś się <3 Love it, love it, love it! Kiss

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kolory na pewno ładnie rozświetlają tą szarą ponurą aure na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sliczne zdjęcia! <3 Świetne nowości ;*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka i płaszcz mnie urzekły :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy ;D
    parka jest meeega ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna ta kurtka na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładna ta parka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta miętowa parka cudowna!
    Szkoda, że nie trafiłyście na pogodę, mimo to zdjęcia naprawdę świetne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej mi się spodobała pierwsza kurtka, ślicznie w niej wyglądasz. Inne rzeczy też bardzo ładne. Poklikałam.
    Ja też ostatnio chciałam wyjść na zdjęcia ale niestety pogoda mi na to nie pozwoliła :/
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Parka jest świetna, mam taką karmelową :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowa parka od razu skradła moje serce! ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętowa parka jest przepiękna! Gdyby była dłuższa to bym się na nią skusiła :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowa parka rewelacyjna, linki poklikałam wszystkie :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna na miętowa parka *.*
    linki poklikane :D
    zapraszam też do mnie

    olawriting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta kurteczka :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)