12 listopada 2015

a few shades of grey


To przerażające jak ludzie potrafią się zachować nie fair w stosunku do ludzi, którzy im pomagali. To przerażające jak  potrafią kłamać, oszukiwać i kręcić mimo, że wiele im zawdzięczają. Ja po prostu tego nie rozumiem ale myślę, że to nie jest mój problem. To problem tych wszystkich, którzy udają dobrych znajomych a za plecami robią i mówią swoje. Nikomu nie życzę aby w swoim życiu poznawali takich ludzi. Po prostu brak słów... Jednak trzeba pamiętać, że karma wraca i prędzej czy później los się odwróci. Nie ma sensu nic więcej w tym temacie pisać dlatego zostawiam Was z garstką zdjęć z poprzedniego tygodnia i moimi ulubionymi ostatnio kolorami. Udanego wieczoru!















płaszczyk - KLIK
sweter - KLIK
spodnie - no name
torebka - KLIK
buty - REEBOK

19 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się twoja stylizacja! Co do takich ludzi, też tego nie rozumiem ;/
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja, kolory należą do moich ulubionych. :)
    Niestety, na ludzi trzeba bardzo uważać..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Śliczna stylizacja! Też tego nie rozumiem... :(
    http://black-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wyglądasz super! :) zdjęcia mają piękną kolorystykę ! ;) nienawidzę spotykać takich ludzi... :(

    miłego wieczoru wzajemnie ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja : Linki kliknięte - 34,84$, 19,67$ :)
    Mogę liczyć na rewanż w dzisiejszym poście u mnie na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, świetna stylizacja :)
    nienawidzę takich osób :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super! podoba mi się

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Ciebie dziewczyna, super płaszczyk :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    A na tę torebke miałam oko od dawna, ale jakos bałam sie j wziać :D Teraz juz wiem, jak wygląda :-)
    Poklikałam Ci w linki:
    34,84; 19,67; SheIn :-)
    Moge liczyc a to samo?? :D
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich ludzi nie sposób zrozumieć. Pozostaje Nam tylko ich unikać, choć to nie zawsze jest proste.
    Stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie torebka. Buty założyłabym inne i byłoby perfekcyjnie ;)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko wraca..
    super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj maz niestety ma taka siostre. ktora ma gdzies ludzi ktorzy jej pomagali. fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i zdjęcia, i sceneria zdjęć! Ja takowych ludzi nie rozumiem - są zbyt egoistyczny czy zadumani? :/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ladny outfit!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie są jacy są, ja również wierzę, że kiedyś karma da im popalić. Sweterek i torba zdecydowanie uwiedli moje serce. Poklikałam :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety miałam okazję spotkać takich ludzi na swojej drodze i też kompletnie nie rozumiem ich zachowań,no ale my nie mamy żadnego wpływu na nich,dlatego należy jak naszyciej odcinać się od takich osób
    ps.ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)