22 listopada 2015

purpose


Jeśli miałabym wybrać ulubioną porę roku to z pewnością nie byłaby to jesień. Już nie mam na myśli wszechobecnej jesiennej depresji ale tę zmienną pogodę. Wyszłam dzisiaj na spacer, minęło niecałe 30 minut a pogoda zmieniła się diametralnie. Z pięknego ciepłego popołudnia pogoda zamieniła się w typowo listopadową. Ale wcale mój humor przez to się nie popsuł! Dzisiaj naprawdę miałam bardzo dużo energii i dzień minął mi całkiem przyjemnie. Dziś zostawiam Was z karmelową stylizacją! Bardzo przypadł mi ten kolor do gustu. Udanego wieczoru!

















płaszcz - KLIK
bluza - KLIK
spodnie - KLIK
buty - New Yorker 

19 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, linki kliknięte - 54,82$, 19,10$, 21,57$

    Kochana mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię jesieni, za to kocham zimę ♥
    Cudowne zdjęcia. Aż muszę cię zapytać jaki masz model aparatu?
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płaszcz jest cudowny ! chcę taki

    ___________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kurtka, klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz, buty i spodnie są przegenialne. Nie potrafię się zdecydować co mi się bardziej podoba. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia,śliczne i z klimatem. Poklikałam, zamówiłam sobie też te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ladne zdjecia!:3 ja tez jesieni nie lubie:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz, przykuł moją uwagę! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznaaa !!
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia GE NIA LNE! Jak ty to robisz! :o

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, kurtka zwłaszcza ♥
    Ahh, jesień okropna :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie mam nic do jesieni, pogoda mi nie przeszkadza :) Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)