08 listopada 2015

red jacket and black&white skirt


Jak Wam mija weekend? Piątkowy wieczór spędziłam na imprezie osiemnastkowej, sobota bardzo szybko mi minęła i nagle niedziela, którą poświęcę na naukę. Dawno nie było tutaj zdjęć w spódniczce, które naprawdę lubię nosić dlatego też postanowiłam to nadrobić i umieścić właśnie tę w jesiennej stylizacji. 

Mięciutka pluszowa kurteczka z ogromnym kapturem i kożuszkiem idealnie spisze się tej jesieni/zimy dlatego zamówiłam sobie ją właśnie na ten sezon. Czerń, szarość, biel, burgund oraz butelkowa zieleń to zdecydowanie moje ulubione kolory na jesień. Mam nadzieję, że znajdę w końcu czas by stworzyć serię tematycznych postów ale póki co nie zebrałam jeszcze odpowiednich tematów dlatego jeśli macie jakieś propozycje - piszcie w komentarzach.











kurtka - KLIK
sweterek - KLIK
spódniczka - KLIK
buty - noname
naszyjnik - bornprettystore

16 komentarzy:

  1. ale fajna stylizacja!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane, śliczna jest ta kurtka!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i pasuje Tobie ten bordowy kolor bardzo. Poklikałam, jak możesz to kliknij i u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna parka, kocham bord :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te kurtki za te futerka na kapturach :)


    ___________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą kurtkę i bardzo ją lubię :) Na sweterek się czaję właśnie.
    Poklikałam.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory i sweterka i kurtki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest śliczny! Wszędzie takiego szukam. :) Szkoda, że to z zagranicznej strony. Wolę kupić coś stacjonarnie.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest ta kurteczka ale mogłaby być ciut dłuższa


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek i kurtka. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek, mam podobny!
    Spodniczka też świetna ;)
    Maya-maay *click*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny outfit!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie ;) ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w spódnicach :D I jeszcze kolor tej kurtki po prostu marzenie.
    Mogłabyś napisać parę rad dla początkujących blogerek ? Ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że szybko nie przestanę :D
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)