28 marca 2016

Kilka nowosci w szafie!


 Kiedyś tego typu posty pojawiały się dużo częściej dlatego też postanowiłam nadrobić zaległości i pokazać Wam kilka nowości, które nabyłam. Pierwszą z nich jest spódniczka (link do spódniczki). Spódniczka powstała ze sztywnego materiału dzięki czemu utrzymuje piękny kształt za co najbardziej ją lubię ponadto ma piękny czerwony kolor i jest to jedna z moich ulubionych w mojej szafie.


Szara, zwykła bluza (link do bluzy) i można byłoby rzec - nic specjalnego jednak jak dla mnie dzięki białej falbance jest urocza, oryginalna i świetnie prezentuje się z jeansami. Dodatkowo jest bardzo ciepła gdyż jest zrobiona z bardzo miękkiego materiału. Gdybym miała wybrać jedną z ulubionych bluzę - byłaby nią właśnie ona!


Granatowa parka (link do parki) w której przechodziłam sporo zimowych dni i co najważniejsze - było mi bardzo ciepło. Ze ściągaczami przy rękawach oraz wzorkiem piórek. Jest prześliczna!


Mimo, że na stronie jest oznaczona jako fioletowa to dla mnie jest to kamizelka (link do kamizelki) w odcieniu brudnego różu. Bardzo przyjemna, od środka pokryta futerkiem i jestem pewna, że sprawdzi się świetnie do koszul ale również bluzek.

9 komentarzy:

  1. Mnie osobiście trochę się przejadł ten czarny i białym, jest tyle pięknych kolorów. Na przykład właśnie twoja spódnica, cudowny soczysty czerwony. :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spodniczka jest mega :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mimo wszystko podoba mi się spódnica i parka :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta i pozostawienie komentarza! :)